lapalmeraie schreef:Hier wel airco maar ook het circus erbij dat amourath beschrijft.
Wanneer mag hij aan, wanneer niet. Die er juist onder hebben 't koud de anderen voelen 'm niet.
Noem maar op. In een bureau met veel PC's is het natuurlijk wel snel té warm.
Probleem is dat velen de neiging hebben om de temperatuur in te stellen als de thermostaat van hun verwarming. 20°C is echter heel koel voor een airco! Hier staat hij op 24°C dat is meer dan koel genoeg.
Hier ook overal pc's maar dan nog, de zon zit nergens binnen (zonnewering overal) en de deur naar de veranda (daar is het wél warm) kan dicht... dus ik zie het probleem niet. Ik zit natuurlijk vlak onder 2 zo'n roosters en de mannen vlak naast een raam dus ik begrijp wel dat het daar warmer is, maar het is écht niet onwerkbaar warm hoor, 't zijn gewoon luxebeesten

Dus zit ik nu met een winterpull in mijne frigo...

Want de ruimte is groot en hoog waardoor die airco nooit aan die 20° geraakt en dus constant blijft blazen...
't Probleem is ook kledij: mannen worden geacht met een lange broek te komen werken, terwijl wij rokjes en sandaaltjes hebben en ons veel meer kunnen kleden op de warmte. Nadeel is dan dat je tenen bevriezen op kantoor maar ach...