![]() | 856 bedankjes |
![]() | 60 bedankjes |
![]() | 60 bedankjes |
KevinC schreef:Laatst was ik bij Christophe om een paar banaantjes te gaan halen en toen alle planten in mijn auto zaten kwamen we tot de vaststelling dat mijn hoedeplank er nog niet in zat en dat die er niet meer bij kon... Gelukkig hadden we de forummeeting afgelopen zondag. Nu is mijn auto weer compleet.![]()
![]()
![]()
![]() | 112 bedankjes |
amourath schreef:KevinC schreef:Laatst was ik bij Christophe om een paar banaantjes te gaan halen en toen alle planten in mijn auto zaten kwamen we tot de vaststelling dat mijn hoedeplank er nog niet in zat en dat die er niet meer bij kon... Gelukkig hadden we de forummeeting afgelopen zondag. Nu is mijn auto weer compleet.![]()
![]()
![]()
Schitterend![]()
![]()
![]()
't Gekste wat ik ooit heb gedaan is een wagnerianus met goeie halve meter stam kopen... nu denken jullie: en dan? Zet je gewoon voor de achterbank... wel, daar zit het probleem![]()
Hij moest dus naast me op de voorbank, en ik was genoodzaakt het dak open te doen en zo naar huis te rijden, met een wuivende palmboom naast me... veel rare gezichten gezien op de E17...![]()
Grappig detail: mijn auto begon lastig te doen en waarschuwde me dat mijn passagier zijn gordel niet om had...
![]() | 186 bedankjes |
amourath schreef:
Schitterend![]()
![]()
![]()
't Gekste wat ik ooit heb gedaan is een wagnerianus met goeie halve meter stam kopen... nu denken jullie: en dan? Zet je gewoon voor de achterbank... wel, daar zit het probleem![]()
Hij moest dus naast me op de voorbank, en ik was genoodzaakt het dak open te doen en zo naar huis te rijden, met een wuivende palmboom naast me... veel rare gezichten gezien op de E17...![]()
Grappig detail: mijn auto begon lastig te doen en waarschuwde me dat mijn passagier zijn gordel niet om had...
![]() | 16 bedankjes |
wsnbm schreef:En . . . hebbie toen de Wagn. zijn gordel om gedaan?
Tosaman schreef:Volgende keer maar de paardentrailer van Valerie en Mario lenen![]()
![]()
![]() | 112 bedankjes |
![]() | 19 bedankjes |
![]() | 447 bedankjes |
![]() | 58 bedankjes |
Keer terug naar Nieuws en tips
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten