@Johnyke, Ja hoor die staat nu nog buiten, maar staat nu wel even terug in de tent op het terras. Was voor die koude nachten van vorige week om hem toch niet teveel koude te laten zie. Een graadje vorst (of twee) kan een Maurellii wel hebben hoor voor een paar uurtjes dus die nachten vorige week waren geen groot risico. In het najaar bleef die ook enkele nachten buiten met de eerste nachtvorst. Maar in de tent staat die meer beschut en da's natuurlijk altijd beter hé

Zo'n gigant sleur je ook niet zomaar even op 1 2 3 terug binnen hoor dusja. De temperaturen nu zijn net goed, dus het kan nog net om alles buiten te laten. Eens ik alles terug heb buiten staan moet het al echt koud worden eer ik het terug even binnen neem. Mocht het nu toch nog lager dan -2 graden gaan worden dan sleur ik de bananen terug binnen ja maar niet eerder. Ik heb de tent nog staan als tussen oplossing want die is nu toch vrij leeg doordat alle palmen al lang terug in de tuin staan
@Jaak, ik hoop dat ik hem nog terug binnen krijg natuurlijk eind dit jaar maar ik heb er wel schrik voor ! Als hij te dik word dan heb ik een serieus probleem waar ik nog steeds geen oplossing voor heb. Ik zie wel wat het word en heb nog een paar maand de tijd om over een oplossing te denken hé

Ik heb het gezien in je foto-topic dat je ook al een loebas hebt. Bereid je maar al voor want die zal dit jaar over de drie meter gaan sowieso !

Zo'n karretje bestaat wel maar waar je dat kan vinden weet ik niet. Misschien iets zelf maken ? Ik vind het met een gewoon steekkarretje steeds nog goed lukken, ik heb ook wel redelijk veel macht maar kan me voorstellen dat het met een iets oudere leeftijd veel moeilijker word. Heb je geen sterke zonen ofzo ?