@ Peter: Jij lijkt precies een beetje op Bocajoe van het bananas.org forum @ Kiwi: Het is best dat je je auto daar niet meer parkeert. Er moest maar eens een blaadje afknakken
Hoi, niet om op te scheppen maar heb jaren geleden mijn plant in het voorjaar in mijn warme veranda gehad en ja hoor een blad van 1.20m dat heeft niet lang gestaan de volgende ochtend lag de boel om ! Het gewicht was te groot en zeer snel veel spint. Gr. Eduard.
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC 2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC 2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC 2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC 2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC 2022 min. -09.0ºC --- max. 39.7ºC
Hoe zit het met de al uitgeplante exemplaren ? Zit er groei in, en geen schade door de koude en nachtvorst? Ik ga normaalgezien dit weekend uitplanten.
Deze blijven nog even binnen wegens te klein of te gevoelig: Colocasia affinis ‘Jenengsii’ Colocasia gigantea Alocasia longiloba ‘lowii Argentea’ Alocasia 'Polly'
Hier de calidora al 1,5 week in de volle grond, zowel schaduw als ook één in de volle zon. Beide geen schade nee maar ook nog geen groei, mocht het nu eens eindelijk wat beter weer worden se...