Internationale exotenruilbeurs Canna Banana (25/10)

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Internationale exotenruilbeurs Canna Banana (25/10)

Berichtdoor Christophe op 18 sep 2009 20:19

Klik op de link voor de internationale exoten ruilbeurs bij canna banana in 2010
Klik op de link voor de internationale exotenruilbeurs bij canna banana in 2011

Op zondag 25 oktober 2009 organiseert Canna Banana opnieuw de Internationale exotenruilbeurs. Guus en Nadia (Canna banana) stellen immers een deel van hun winkelserre ter beschikking aan professionelen en liefhebbers om exotisch plantenmateriaal te ruilen, kopen en/of verkopen. Het belooft indrukwekkend te worden ;)

De standhouders kunnen terecht vanaf 10.00u. De exotenbeurs zelf start om 13.00u. Iedereen moet door één deur naar binnen, dus indien je graag een eigen stand hebt, kan u beter op tijd arriveren.

Je moet op voorhand je plaats reserveren. De winkelserre wordt immers zover ontruimd als er reservaties zijn. Je dient het aantal vierkante meters door te mailen of bellen naar Guus of Nadia. Probeer het aantal benodigde meters zo goed mogelijk in te schatten. Het zou jammer zijn om 8 m² te reserveren, en maar 5m² te gebruiken. Laat het zeker ook tijdig weten dat je een standje wenst.

Zelf ga ik ook naar de beurs, maar ik weet nog niet of ik een eigen standje zal hebben. Indien je graag een eigen stand hebt naast andere leden van het forum kan je dit tevens laten weten in dit topic. In dit geval kunnen we afspreken via het forum om alle informatie in één keer door te bellen naar Guus en Nadia.

Christophe

(bericht op website canna banana)
WEGENWERKEN ROND PUTTE

Ook wij ontsnappen niet aan de wegenwerken. Regelmatig geven we u hier een overzicht hoe we best te bereiken zijn.
In ieder geval blijven we altijd bereikbaar vanaf het rond punt aan restaurant "De Mussepot". Vanaf de richting Rijmenam en Grasheide (Weynesbaan)zijn er geen werken voorzien.
Huidige stand van zaken: De Putsebaan (Keerbergen-Putte) is gedeeltelijk onderbroken. Volg de omleiding en vanaf de verkeerslichten rijdt u gewoon rechtdoor. u bent dan al in de Tinstraat.
Avatar gebruiker
Christophe
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 8140
Geregistreerd: 09 aug 2008 20:12
Woonplaats: Stekene (Oost Vlaanderen)
222 bedankjes

Re: Internationale exotenruilbeurs

Berichtdoor lapalmeraie op 21 sep 2009 00:05

Ik heb te weinig materiaal over voor een eigen stand. Dat is allemaal de deur al uit ;)
Maar indien we samen een stand zouden kunnen regelen ben ik al gelukkig met een 2m².

Vrgr
LP
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op Twitter: @la_palmeraie
Avatar gebruiker
lapalmeraie
 
Berichten: 14413
Geregistreerd: 19 jan 2009 14:35
Woonplaats: Ronse (Oost-Vlaanderen)
830 bedankjes

Re: Internationale exotentuinbeurs (25/10)

Berichtdoor jaak op 03 okt 2009 19:49

25 oktober staat bij mij op de kalender, welliswaar niet met een stand om te verkopen of te ruilen maar om mijn ogen de kost te geven en waarschijnlijk met enkele planten naar huis terug te keren.
:?: mag je de serres zelf ook bezoeken of is het enkel de beurs en is het toegestaan om foto's te nemen :?:
gr, Jaak
We leven allemaal onder dezelfde hemel,maar we hebben niet allemaal dezelfde horizon

viewtopic.php?f=49&t=1772#p18157------Jaak zijn tuin
Avatar gebruiker
jaak
Moderator
Moderator
 
Berichten: 1801
Geregistreerd: 28 jul 2009 13:54
Woonplaats: Temse Oost-Vlaanderen
156 bedankjes

Re: Internationale exotentuinbeurs (25/10)

Berichtdoor Christophe op 03 okt 2009 19:54

Hallo Jaak,

Je mag de (verkoop)serres ook bezoeken, maar voor zover ik weet gaan ze net een deel van hun serre opruimen om plaats te maken voor de exotenbeurs.

De tropische tuin (in serre) zullen ze hoogst waarschijnlijk gesloten houden. Een groepje van 10 (zoals onze uitstap naar Canna Banana) konden ze wel appreciëren, maar een groepje van 600-700 mensen door hun tuin is wat te veel van het goede denk ik :)

Doorgaans is deze tuin gesloten, maar als je Guus of Nadia treft, krijg je heus wel een rondleiding vermoed ik. Ze zijn er zeer terecht erg fier op ;)

Christophe
Avatar gebruiker
Christophe
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 8140
Geregistreerd: 09 aug 2008 20:12
Woonplaats: Stekene (Oost Vlaanderen)
222 bedankjes

Re: Internationale exotentuinbeurs (25/10)

Berichtdoor jaak op 03 okt 2009 19:59

dit hou ik in gedachten christophe,bedankt voor de info ;)
We leven allemaal onder dezelfde hemel,maar we hebben niet allemaal dezelfde horizon

viewtopic.php?f=49&t=1772#p18157------Jaak zijn tuin
Avatar gebruiker
jaak
Moderator
Moderator
 
Berichten: 1801
Geregistreerd: 28 jul 2009 13:54
Woonplaats: Temse Oost-Vlaanderen
156 bedankjes

Re: Internationale exotentuinbeurs (25/10)

Berichtdoor hent v op 04 okt 2009 00:57

Hoi

de tropische tuin in de serre was vorig jaar gewoon open voor bezoek.
Ik zal ook aanwezig zijn samen met Gerrit en Toon als het Exotenbeursteam Haps.

Gr Hent
2e Pinksterdag 5 juni 2017 in Haps
http://www.exotischeplantenbeurs.tk
Avatar gebruiker
hent v
 
Berichten: 618
Geregistreerd: 30 apr 2009 20:08
Woonplaats: Haps
33 bedankjes

Re: Internationale exotentuinbeurs (25/10)

Berichtdoor Exotic Life op 04 okt 2009 12:37

Hier is het nog niet helemaal zeker, vorig jaar was de datum al volgepland en ook dit jaar lijkt 25 oktober al besteed aan iets anders. Mocht dat niet doorgaan, ga ik uiteraard ook een bezoekje plegen.

De showtuin & bedrijf heb ik toen gezien tijdens de officiele opening. Vooral de tuin zal in die jaren in een kas enorm gegroeid zijn waardoor ik alleen daarvoor al een kijkje zou willen nemen.

Robbin
Exotic Life
 
Berichten: 823
Geregistreerd: 08 mei 2009 20:06
Woonplaats: Steenbergen (West Brabant)
56 bedankjes

Re: Internationale exotentuinbeurs (25/10)

Berichtdoor Toon op 04 okt 2009 16:36

hent v schreef:Hoi

de tropische tuin in de serre was vorig jaar gewoon open voor bezoek.
Ik zal ook aanwezig zijn samen met Gerrit en Toon als het Exotenbeursteam Haps.

Gr Hent


Hallo,

Mij ga je er waarschijnlijk ook wel even vinden.
Ik ben niet de Toon die hier vernoemt staat ;)

Groeten
Toon
Toon
 
Berichten: 292
Geregistreerd: 22 aug 2008 23:15
Woonplaats: Berlaar
8 bedankjes

Re: Internationale exotentuinbeurs (25/10)

Berichtdoor hent v op 05 okt 2009 00:44

Hoi Toon

nee is inderdaad een andere Toon :D :D

Gr Hent
2e Pinksterdag 5 juni 2017 in Haps
http://www.exotischeplantenbeurs.tk
Avatar gebruiker
hent v
 
Berichten: 618
Geregistreerd: 30 apr 2009 20:08
Woonplaats: Haps
33 bedankjes

Re: Internationale exotenruilbeurs Canna Banana (25/10)

Berichtdoor Christophe op 10 okt 2009 19:02

Ik dacht dat het misschien goed was om concreet af te spreken met de standhouders. Als we met ons standje allemaal naast elkaar komen te staan, kunnen we elkaars planten wat in het oog houden. Hoogstwaarschijnlijk ga ik gratis zaailingen weggeven ter promotie van Palmvrienden :D Uiteraard kunnen leden ook gratis plantjes krijgen als bedankje ;) (één per persoon)

Ik ga ongeveer 6m² aanvragen bij Guus. Hoeveel hadden jullie graag gewenst? TropiRo en LaPalmeraie hebben al interesse getoond voor een standje. Hebben jullie al een idee hoe groot dit standje mag zijn?

Christophe
Avatar gebruiker
Christophe
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 8140
Geregistreerd: 09 aug 2008 20:12
Woonplaats: Stekene (Oost Vlaanderen)
222 bedankjes

Volgende

Keer terug naar Nieuws en tips

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 106 gasten