Avocado

Heb je vragen over het kweken van exotische vruchten zoals citrus, kiwi, avocado, kumquat of andere vruchten? Stel ze dan gerust op dit forum.

Re: Avocado

Berichtdoor Exotengek op 01 feb 2013 22:45

Is er nog wat gebeurd Rijo al vruchten gezien aan de boom? of is de bloei nu wel een beetje afgelopen?
Exotengek

11 bedankjes

Berichtdoor rijo op 02 feb 2013 10:47

Wel Jowell,ik was zinnens in de loop van volgende week iets op het forum te schrijven,maar zal het dan nu doen......Behoudens een gril van de natuur en ondanks mijn
goede zorgen en alle mogelijke manieren van bestuiving is er totnutoe niets van vruchtvorming te bespeuren.De bloempjes vallen verdroogd af.Er staan er nogwel honderden op en wacht dan maar af.Door mijn belichting (TL-daglicht) heb ik nu wel nieuwe bladvorming in de bloemtrosjes.Dat is toch al iets positief!Komen er dan toch in de verste verte geen vruchten aan , dan ben ik tevreden dat hij toch het stadium van bloei bereikt heeft!.......Bedankt voor je interesse.....en wie weet?!...............rijo
rijo

2 bedankjes

Berichtdoor Exotengek op 02 feb 2013 20:54

Tja, gewoon hoop houden en lief praten tegen de plant, Dat helpen zeggen ze! :lol:
Zelf lijkt het me ook erg leuk als de mijne eens gaat bloeien.. maar dat zal nog wel even gaan duren :D
Exotengek

11 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Exotische vruchten