Heb mijn musa in het washok staan. Echter geeft hij nu zo te zien een bloem. 
Gaat hij ook nog bladeren maken? En wanneer zal die volledig bloeien?

|  | 3 bedankjes | 

|  | 1139 bedankjes | 
 , welke ik begin april 2021 kocht van Hans. Plant heeft altijd binnen gestaan achter een zuidraam zonder kunstlicht. Wel met een luchtbevochtiger in de winter. Nu hopen dat het lukt om bananen te krijgen met dit sombere weer en deze korte dagen.........
 , welke ik begin april 2021 kocht van Hans. Plant heeft altijd binnen gestaan achter een zuidraam zonder kunstlicht. Wel met een luchtbevochtiger in de winter. Nu hopen dat het lukt om bananen te krijgen met dit sombere weer en deze korte dagen.........  Bloem groeit heel langzaam maar is er al wel helemaal uit. De pups staan te springen om dit voorjaar te gaan knallen!!!
 Bloem groeit heel langzaam maar is er al wel helemaal uit. De pups staan te springen om dit voorjaar te gaan knallen!!!|  | 3 bedankjes | 
basdert schreef:Ook mijn Musa Dwarf Cavendish staat in bloei, welke ik begin april 2021 kocht van Hans. Plant heeft altijd binnen gestaan achter een zuidraam zonder kunstlicht. Wel met een luchtbevochtiger in de winter. Nu hopen dat het lukt om bananen te krijgen met dit sombere weer en deze korte dagen.........
Bloem groeit heel langzaam maar is er al wel helemaal uit. De pups staan te springen om dit voorjaar te gaan knallen!!!
.
|  | 31 bedankjes | 

|  | 175 bedankjes | 

|  | 3 bedankjes | 

|  | 1139 bedankjes | 

, who's next? De rubinea van Dennis of die van Sylvan
 , who's next? De rubinea van Dennis of die van Sylvan
|  | 175 bedankjes | 
 .
.

|  | 175 bedankjes | 

|  | 1139 bedankjes |