waar kan ik terecht voor Cryptanthussen?

Op dit forum kan je met al je vragen terecht over plumeria, heliconia, brugmansia, passiflora en andere exotische bloemen en planten.

waar kan ik terecht voor Cryptanthussen?

Berichtdoor linda texel op 15 nov 2012 17:35

Ik zoek wat cryptanthus soortjes ( bromelia) ,ben al eens aan het Googlen geweest maar zonder resultaat. Wie weet waar je deze kopen kan? , svp alleen webshop/of particulier die verzend - ik woon op Texel waddeneiland en het is echt te kostbaar en te ver om voor een paar plantjes het land in te gaan.
Bijlagen
cryptanthus pseudoglazioui.jpg
cryptanthus pseudoglazioui.jpg (66.8 KiB) 3794 keer bekeken
linda texel

0 bedankjes

Re: waar kan ik terecht voor Cryptanthussen?

Berichtdoor treeoflife op 15 nov 2012 19:59

Hoi Linda,

Misschien is dit wat? http://www.rainforest-frogs.nl/shop/index.php?cPath=103_104
Of anders op marktplaats kijken, misschien staat er toevallig iets tussen?

Succes ermee!
treeoflife

1 bedankjes

Berichtdoor linda texel op 16 nov 2012 15:39

die had ik ook al gevonden, helaas is het met deze en nog een andere bekende terrarium handel,....het staat wel in de lijst maar is allang niet meer voorradig, m.a.w je moet bestellen en betalen om er dan achter te komen dat de cryptanthussen niet voorradig zijn en je kan lang wachten op je geld retour. :mrgreen:
Marktplaats staan geen cryptanthussen, kijk hier al maanden naar. Zoek een goed adres in bv engeland of duitsland.
linda texel

0 bedankjes

Berichtdoor Rico op 17 nov 2012 19:21

Je zou eens kunnen vragen of Bert deze soort misschien nog heeft.
Dit is zijn site: http://bromelien-westermann.eu/

Het is een Duitse site, maar het is een Nederlander en je kunt dus ook gewoon in het Nederlands met hem praten.

(Pas op dat je niet verliefd gaat worden op de tig andere mooie soorten die hij heeft... ;) )
Gr, Rico
Rico

163 bedankjes

Berichtdoor linda texel op 18 nov 2012 00:49

:D die had ik ook al gevonden, en inderdaad heeft die hele mooie planten, echt zeldzaam zo'n mooie site! Ik wist niet dat het een nederlander was, goed te weten omdat mijn duits echt heel slecht is en de meeste duitsers geen hollands of engels spreken. gr. linda
linda texel

0 bedankjes

Keer terug naar Exotische bloemen en planten