Ziet jouw plant of boom er momenteel minder goed uit of heb je last van ongedierte op je planten? Stel dan hier gerust je vragen hoe je je planten weer gezond kan maken.
Hey, sinds een aantal dagen beginnen de bladeren van deze plant gewoon wit te verkleuren, het begon met witte puntjes maar is nu gedeeltelijk over het hele blad aanwezig. Wie weet wat dit kan zijn? Of is dit normaal en zullen er binnenkort nieuwe bladeren verschijnen want op het moment zie ik nog nergens nieuwe scheuten?
Was de plant geplant als knol of heb je deze plant net gekocht en uitgeplant? Mij lijkt het zonnebrand maar ik vraag me tegelijkertijd af of dit wel een D. vulgaris is.
Ik denk aan hetzelfde Hitch. Zonnebrand of spint. Dat laatste lijkte me minder waarschijnlijk met het wisselvallige weer van de afgelopen tijd. Niet echt het weertype dat spint in de hand werkt. D. vulgaris zou best kunnen. Bladvorm op de foto is toch niet zo afwijkend?
ik heb deze aangekocht als knol inderdaad, en zit ook al eventjes in de grond, maar nu de laatste week begint hij zo te worden. best dan verzetten om zonnebrand tegen te gaan? In een minder zonnig plekje dan want nu heeft hij alleen de ochtendzon en de middagzon even, na 1 uur staat er praktisch al geen zon meer op.