brahea armata blue

Ziet jouw plant of boom er momenteel minder goed uit of heb je last van ongedierte op je planten? Stel dan hier gerust je vragen hoe je je planten weer gezond kan maken.

brahea armata blue

Berichtdoor christian op 28 nov 2010 19:36

beste,


ik heb 2 brahea armata blue. het zijn nog kleine plantjes met circa 5/6 blaadjes. ze willen niet meer groeien maar gaan ook niet dood. het is nu al ongeveer 9 maanden dat ze niet meer groeien. weet iemand toevallig wat je hier aan kan doen of kan zijn. ik heb ook al palmbooster gebruik en ze staan ook lekker warm.

mvg chris
christian
 
Berichten: 93
Geregistreerd: 26 apr 2009 17:35
Woonplaats: etten-leur
1 bedankjes

Re: brahea armata blue

Berichtdoor francois eijkhout op 28 nov 2010 20:12

Hoi Cristiaan een Brahea is een buiten palm die frisse lucht nodig heeft nu wel te klein om buiten te zetten .ik heb zelf een jonge binnen staan die staat in het raamkozijn en gaat in het voorjaar naar buiten zij doet licht groeien oja een zonnige plek hebben ze nodig nu geen mest geven pas in het voorjaar gedr koeiemest of palmenmest succes Francois :thumb_up:
Avatar gebruiker
francois eijkhout
 
Berichten: 1308
Geregistreerd: 09 jan 2010 15:31
Woonplaats: Oude Tonge Zuid Holland
84 bedankjes

Re: brahea armata blue

Berichtdoor christian op 29 nov 2010 09:44

oke bedankt voor de info. alleen ze hebben heel de zomer buiten gestaan. beschut en half in de zon. hebben ze een bepaalde temperatuur nodig om te groeien of maakt dat bij deze niet zo uit.

mvg chris
christian
 
Berichten: 93
Geregistreerd: 26 apr 2009 17:35
Woonplaats: etten-leur
1 bedankjes

Re: brahea armata blue

Berichtdoor francois eijkhout op 29 nov 2010 16:03

Hoi Chris een brahea heeft veel zon nodig zo warm mogelijk je kunt haar nu ze binnen staat dagelijks, een beetje nat sproeien groeien doen ze nu nauwelijks gr Francois
Avatar gebruiker
francois eijkhout
 
Berichten: 1308
Geregistreerd: 09 jan 2010 15:31
Woonplaats: Oude Tonge Zuid Holland
84 bedankjes


Keer terug naar Plantendokter: wie weet raad?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten