Ziet jouw plant of boom er momenteel minder goed uit of heb je last van ongedierte op je planten? Stel dan hier gerust je vragen hoe je je planten weer gezond kan maken.
@Jozef, ik heb al gezocht op Google. Ik kan een hoop vinden over rot in bomen, echter over rot in palmbomen, is er op het groeipunt na niks over te vinden.
je hebt er wel een lap op gegeven met je bordeauxe pap Bedenk wel dat dit een gif is , zou het toch wat opkuisen je weet nooit dat er kinderen aan de straatkant aangetrokken worden door de blauwe kleur en er dan met hun handen aankomen en ......
Ik heb ook gezocht, en ik kan alleen vinden dat het vullen met hout het beste zou zijn voor een boom. Maar ja een palmboom is eigenlijk ook weer een plant..open laten is geen optie lijkt mij. Probeer het kneedbaar hout en breng het eventueel op kleur zodat het er een beetje uitziet? Als je niets doet gaat het waarschijnlijk sowieso fout aflopen? Iemand anders nog een idee? Gr. Jozef
Ik heb hem net opgevuld met kneedbaar hout. Kon niet wachten Helaas is wel de witte variant. Maar dit kan ik als het droog is altijd nog wel op kleur brengen.
Dit het resultaat nu.
image.jpg (105.48 KiB) 3818 keer bekeken
Morgen als het droog is zal ik het wat fatsoeneren.