Ik heb de heisa met een half oog gelezen, maar begrijp eruit dat er commotie is ontstaan uit het feit of een bepaald lid al dan niet een geregistreerd bedrijf is of niet ..
Mijn mening, van in het begin eigenlijk al, is om dit sowieso te scheiden op kvk nummer. Leden met een kvk nummer zetten we in bedrijvengroep en andere leden in de gewone leden groep. De bedrijven groep bestaat er immers alleen uit om de zoekertjes min of meer te scheiden, beetje overzichtelijker te maken voor onze leden, niet om bepaalde mensen in hokjes te duwen

Wel zou ik er op willen aandringen wanneer leden vele zoekertjes plaatsen, om dit te verzamelen in één zoekertje, of eventueel in meerdere zoekertjes per categorie (palmen te koop, bananen te koop, ...) net om de reden hierboven omschreven. We willen dit forum graag een beetje overzichtelijk houden voor iedereen

Let er ook op om niet te veel reclame te maken voor je aangeboden producten in topics buiten de zoekertjes rubriek om. Een beetje kan, maar te veel werkt storend bij andere leden. Let ook op om niet te overdrijven in privé berichtjes die je zendt naar leden met aangeboden planten.
Fijn weekend iedereen!

Christophe