Mijn bovenstaand report dient gelezen te worden tegen het beeld van de gemiddelde plant exoot hier en is bepaald niet negatief.
Qua planten was tot zelfs enkele maanden het aanbod geleden bijzonder beperkt en overpriced. Die paar keer peer jaar dat ik redelijk trouw een bezoek breng aan de Evenaar hebben dat inzicht nog niet veranderd.
Dit is een forum waar elke mening een mening is en blijft.
Ik apprecieer daarentegen met name de sfeer, de vele snuisterijenen, de meubels, de vijver, beeldenhoek (en de vogels) en kom minstens een keer of 4-5 per jaar bij jullie langs - het is absoluut betere tijdsbesteding dan een bezoek aan de IKEA (voor wat het waard is).
Dat gezegd hebbende, ik hoorde bij mijn laatste bezoek - maanden geleden - al van de plannen rondom de tuin, was aangenaam verrrast, zelfs enthousiast, en had me toen al voorgenomen eea absoluut te bekijken bij opening.
Ik neem dan ook graag je uitnodiging ter harte, en zal absoluut gewag maken van mijn ongezouten bevindingen.
Mochten meerderen het eens zijn, dan zit er mogelijk zelfs een palmvrienden logo in

Het zuidwesten van NL kan echt nog wel een extra goede verdeler gebruiken.
gr
Rob