Opendeurdag Europalms 19 en 20 juni 2010

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Re: Opendeurdag Europalms 19 en 20 juni 2010

Berichtdoor Tropthaipalms op 23 jun 2010 22:27

Auto om van te watertanden. staat op men verlanglijst.

Mustang Elenor Shelby 500 GT
Helemaal verkocht sinds de film.
Van welk jaar is hij? 1967?[/quote][/quote][/quote]

Hallo

Ja dat klopt , hij is van het jaar 1967 , anders is het ook geen eleanor :D
Bij intresse weet je dat hij tekoop is.
Ze zijn enorm zeldzaam en een auto die nog dagelijks stijgt in waarde.
Met andere woorden een betere investering dan de bank.

Mvg Michael.
Tropthaipalms

Berichtdoor videomaster op 24 jun 2010 01:47

Tropthaipalms schreef:Deze foto van de verwaarloosde lambo heb ik eerder gezien door mijn vader , videomaster jij kent namelijk mijn vader maar ik denk wel dat je weet dat ik zijn zoon bent :-)

Klopt.

Tropthaipalms schreef:Je mag me altijd laten weten waar die lambo ligt , ik koop en knap deze wel op als hobby in thailand

Hij staat al enkele jaren (en nog steeds) in Kranuan bij Khon Kaen.
Greets Videomaster Thailand Isaan forum
videomaster

31 bedankjes

Berichtdoor Tropthaipalms op 25 jun 2010 00:02

videomaster schreef:
Tropthaipalms schreef:Deze foto van de verwaarloosde lambo heb ik eerder gezien door mijn vader , videomaster jij kent namelijk mijn vader maar ik denk wel dat je weet dat ik zijn zoon bent :-)

Klopt.

Tropthaipalms schreef:Je mag me altijd laten weten waar die lambo ligt , ik koop en knap deze wel op als hobby in thailand

Hij staat al enkele jaren (en nog steeds) in Kranuan bij Khon Kaen.

Ik zal er eens naar gaan kijken als ik er na de zomer ben om te overwinteren , want ik vrees ervoor dat ik dit jaar niet alles zal rond krijgen voor een definitief vertrek naar Thailand. Mijn persoonlijke spullen en andere investeringen moet afgehandeld worden en kan ik niet zomaar achterlaten , en weggeven kan ik natuurlijk wel maar lijkt me niet verstandig :D
Ligt die auto op een autokerhof of is deze van niemand ofzo , ik snap niet dat ze die daar zo laten liggen en geen enkele daar de moeite doet om die weer op punt te zetten. Mischien word dit wel mijn volgende uitdaging maar dan in thailand , want mijn vrouw weet hoeveel pijn ik heb met mijn droomwagen te moeten verkopen , maarja in het leven moet je keuzes maken en alles op een rij zetten wat het mooiste is voor beide.
PS: Als ik er ben wil ik je gerust wel eens komen bezoeken.

Mvg Michael

:thai:
Tropthaipalms

Berichtdoor videomaster op 25 jun 2010 02:20

Tropthaipalms schreef:Ligt die auto op een autokerhof of is deze van niemand ofzo

Die ligt al jaren gewoon langs de straatkant, voor een garage (nou ja garage... :? ) net voor je vanuit Khon Kaen Kranuan binnenkomt aan je rechterkant.

Tropthaipalms schreef:PS: Als ik er ben wil ik je gerust wel eens komen bezoeken.

ไม่เป็นไร
videomaster

31 bedankjes

Berichtdoor Palmtuin op 28 jun 2010 17:57

Als ik goed kijk is het ook helemaal geen Lambo, maar een Countach kitcar op "god-weet-welke" basis. Ik vermoed een VW Kever basis ofzo. Alleszins niet de moeite om te restaureren.
Palmtuin

2 bedankjes

Berichtdoor Tropthaipalms op 28 jun 2010 21:14

Palmtuin schreef:Als ik goed kijk is het ook helemaal geen Lambo, maar een Countach kitcar op "god-weet-welke" basis. Ik vermoed een VW Kever basis ofzo. Alleszins niet de moeite om te restaureren.

Waarom niet de moeite om te restaureren ? Iedere wagen die iemand mooi vind is de moeite om te restaureren , Hier gaat het niet om het geld of waarde van de auto maar als hobby hem terug in orde te zetten , en Tjah ook al is het een replica van 0,0 waarde het blijft een mooi project.

Mvg Michael :thai:
Tropthaipalms

Berichtdoor videomaster op 29 jun 2010 02:40

Palmtuin schreef:Als ik goed kijk is het ook helemaal geen Lambo, maar een Countach kitcar op "god-weet-welke" basis. Ik vermoed een VW Kever basis ofzo.

Daarom ook mijn woorden "de meest benaderende foto in mijn archief van de Lambo is deze"

:thai:
videomaster

31 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Nieuws en tips