Hopelijk kan ik hier wat verduidelijking geven. Ik heb via Matthijs gehoord van deze aanbieding(dus niet voor reclame). In het begin geloofde ik het ook moeilijk maar het blijkt dus waar te zijn. Toen ik er gekocht heb was het 65 euro voor 4 stuks, nu is het precies 100 euro en dit waarschijnlijk door het succes(wat wil je met zo een prijzen).
Wat wel tegenviel was dat bij een 2de bestelling enkele planten enorm verschilden in grootte. Sommige waren maar de helft zo groot. De Syagrus was enorm beschadigd door transport en zag er ook niet zo goed uit.
Maar over het algemeen kan je wel zeggen dat het de moeite is.
Wel opletten om niet lang meer te wachtten want deze planten worden uit het warme Zuid-Spanje verstuurd zonder pot en met de vorst( die waarschijnlijk in Frankrijk sneller op gang zal komen) tijdens transport kan het wel gevaarlijk worden voor sommige soorten.
Dus kan ik besluiten dat het een eerlijk bedrijf is met mooie promoties die waarschijnlijk niet meer zolang zullen duren want sommige soorten had hij al niet meer.
Veel succes en als er vragen zijn stel maar, communicatie is in het Duits dus heb ik met een vertaler alles moeten omzetten want Duits is nog niet mijn sterkste kant

Ps: hierbij ook enkele foto's voor degene die het nog altijd niet geloven