lapalmeraie schreef:amourath schreef:Tijd om een andere partner te zoeken dan![]()
Sounds like an offerNee, grapje
![]()
De PC is, net zoals bij Eduard, veel problematischer
Wauhauahauhauhauhauh, dat zou leuk zijn, een palmvrienden huwelijk.
In principe zijn qua inrichting de voor- en achtertuintjes voor mij, omdat ze er beide niet uitzagen en we nu uit de hele buurt complimenten krijgen.
Mijn vrouw + familie zitten me vaak een beetje raar aan te kijken, omdat ik qua andere hobbies een beetje buiten de boot val, ze verwachten dit niet van mij zeg maar .. .
Laatst was mijn schoonpa aan het oppassen en toen wilde hij een zak chips pakken en kwam hij tientallen potjes met zaden + folie tegen, toen heeft ie er wel smakelijk om zitten lachen.
Mijn vrouw snapt het ook niet waarom, maar vind de complimenten wel leuk, wat voor jullie een simpele Lasiocarpa is, is voor een leek een prachtige banaan enz enz.
En het hoeft niet veel te kosten als je geduld, ruilwaar, of palmvrienden en bijeenkomsten hebt

Maar het gaat erom dat je elkaar vrij laat in de meeste keuzes en elkaar respecteerd en dat gebeurd absoluut bij ons.
Ze vroeg laatst alleen wel, als al die zaden uitkomen waar ga je die laten want je hebt een tuintje met aarde beschikbaar van .. * .. meter, wauhauahauhauhauhauh.