Vakantie tips...

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Re: Vakantie tips...

Berichtdoor Palm Section op 11 jan 2012 22:18

Toni schreef:Yep Kroatië is zeker een aanrader, zelf ben ik in Istrië geweest (Noord Kroatië). Zag er idd net zo mooi uit! Veel natuur, mooi helder blauw water, lekker eten enz!

Aha dat belooft voor deze zomer, wij gaan voor 12 dagen naar Istrië. 8 dagen Pula en 4 dagen Opatija.
Bloemenriviëra is idd ook prachtig en natuurlijk ook het gardameer.

Mvg,
Palm Section

42 bedankjes

Berichtdoor s.janssen op 11 jan 2012 22:36

Balaton is zeker de moeite waard. Je mag op het strand tegen kosten, geen idee hoeveel maar best aan de prijs. Terwel Hongarije niet duur is! 1 euro is op moment 311 Hongaarse forinten.
Niet veel palmen helaas in de volle grond. Hongarije heeft warme zomers en strenge winters. Elke winter heeft het wel -15 à -20 graden. Dat kan dezelfde dag ook weer 20 graden in het zonnetje zijn.

Foto!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Foto's zijn van 3 jaar terug.
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
s.janssen

284 bedankjes

Berichtdoor kiwi op 12 jan 2012 15:01

Tja Eduard......ik was al bekend met je vakantie foto's, echt schitterend :thumb_up: , alleen gaan we niet rijden, aangezien mijn vrouw mij een top coreur vind :roll: . Is vliegen een mogelijkheid en dan nog een stukje rijden?
@ voschke, Corfu is zeker ook een optie, hadden wij ons ook al bedacht, heb je voor daar toevallig nog een tip voor verblijfplaats?
@ bommetje, bloemenriviera is inderdaad ook erg mooi, kunnen we ook eens gaan zoeken
@ toni, hongarije krijg je mij niet naar toe maar zuid Spanje is inderdaad helemaal geweldig, zijn we al vaker geweest!

Heren alvast bedankt en meerdere tips zijn natuurlijk altijd welkom...

Groeten Quirijn...heb jij al iets gevonden Peter :)
kiwi

33 bedankjes

Berichtdoor Tosaman op 13 jan 2012 14:20

De omgeving rond Cascais in Portugal is ook zeer mooi, uiteraard met mooie flora. En het is daar redelijk betaalbaar.
Ikzelf ga in april een lang weekend naar het Garda Meer in Italië (Padenghe sul Garda), en rond de jaarwisseling ga ik op familie bezoek naar Australië. Daar groeit ook eea in de (sub-tropische)tuin.
5-5-2015 lekker naar AC/DC geweest.
Tosaman

16 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Nieuws en tips