Zo krijg je een mooi overzicht van producten en bedrijven waar je op mag vertrouwen dat ze goed zijn.

Zowat de belangrijkste factoren (voor bedrijven dan) zijn eerlijkheid, klantvriendelijkheid en kwaliteit van de planten/zaden. Als een plant bv. nog niet goed geworteld is moeten de bedrijven dit er zeker vanzelf bijzeggen. De minpuntjes (die elk bedrijf wel zal hebben) moeten opwegen tegen de pluspunten.
... maar nu nog producten en bedrijven vinden natuurlijk die de moeite waard zijn om erop te zetten.
Dus mijn suggesties zijn:
Producten
DCM zaai en stekgrond
Heb ik goede ervaringen mee
DCM Potgrond Mediterra
Moet ik nog uittesten. Iemand ervaringen mee?
Culvita Mediterrane Potgrond
Volgens TropiRo een goede potgrond voor palmen.
Palmbooster schijnt ook een goed product te zijn.
Bedrijven
FC-plant
Ik ben er nog niet geweest maar als ik in de buurt ben spring ik wel binnen. Heb wel goede contacten via mail met Bram, en hoorde van leden van het forum dat het goed was tijdens de opendeurdagen.
Europalms
Hier hebben meerdere leden van het forum goede ervaringen mee.
Canna banana
Hier hebben meerdere leden van het forum goede ervaringen mee.
Heeft er iemand ervaring met Gardenpalms, Tropical Centre, Nedpalm of andere bedrijven?
Ik denk dat 123zaden.nl, exoticlife.nl en tropicalgarden.be ook op de lijst komen. Ik heb er weinig ervaring mee maar het lijken me leuke mensen met verzorgde websites.
Ervaringen mogen op het forum gedeeld worden of via Privé bericht naar me toegezonden worden

Zijn er suggesties voor andere producten en/of bedrijven?
http://palmvrienden.net/help/goedgekeurd-door-palmvrienden/
Christophe