KevinC schreef:BartMeen je dat nu..
Dat is erg jammer zeg...
Ik ga proberen om op 1mei tot bij jullie te komen.
Groetjes
Kevin
Ja Kevin ,
Zondag wist ik daar ook nog niets van hoor.

Maar het vergt veel tijd he , dat weet je zelf ook al wel.

Bart
KevinC schreef:BartMeen je dat nu..
Dat is erg jammer zeg...
Ik ga proberen om op 1mei tot bij jullie te komen.
Groetjes
Kevin
![]() | 7 bedankjes |
![]() | 50 bedankjes |
dest_planten schreef:Hoi Bart,
Ik vind het ook heel spijtig dat jij en Geert er mee stoppen. Ik heb graag bij jullie planten gekocht. Spijtig dat ik er de eerste mei niet kan zijn.Ik had nog graag wat planten gewild.
Groeten,
Stefan
![]() | 7 bedankjes |
Tropical Bart schreef:dest_planten schreef:Hoi Bart,
Ik vind het ook heel spijtig dat jij en Geert er mee stoppen. Ik heb graag bij jullie planten gekocht. Spijtig dat ik er de eerste mei niet kan zijn.Ik had nog graag wat planten gewild.
Groeten,
Stefan
Ik zal zaterdag proberen een lijst samen te stellen van de planten en hun prijzen.
Er zit vast nog wel iets tussen voor jou![]()
Ik vind het ook heel jammer , het was een leuke bezigheid.
Je was trouwens een goede klant . nogmaals bedankt.
Bart
![]() | 84 bedankjes |
Tropical Bart schreef:dest_planten schreef:Hoi Bart,
Groeten,
Stefan
Ik zal zaterdag proberen een lijst samen te stellen van de planten en hun prijzen.
Er zit vast nog wel iets tussen voor jou![]()
Ik vind het ook heel jammer , het was een leuke bezigheid.
Je was trouwens een goede klant . nogmaals bedankt.
Bart
![]() | 50 bedankjes |
![]() | 131 bedankjes |
![]() | 1028 bedankjes |
EDUARD schreef:Hoi, heb ook het verhaal gelezen! Helaas maar waar! ze gaan niet meer voor kwaliteit maar voor de centjes, dat is belangrijker ! Niet wetend dat ze vaak met troep thuis komen! We zullen het ermee moeten doen, voor jouw is het extra spijtig om dat je er professioneel mee bezig bent! zelf kweek ik hobby matig plant en dier, maar als je ziet hoe ik hier al voor moet zeuren om dit aan de man te brengen! Afgrijselijk! Denk ook vaker waar doe je het voor! je moet op zijn mind's uit de kosten kunnen komen .
Bart, succes in je verdere ontwikkeling, en hoop dat een volgende poging wel slaagt.
Gr. Eduard.
![]() | 7 bedankjes |
![]() | 55 bedankjes |
Keer terug naar Nieuws en tips
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten