Nauwelijks bij te houden zeg maar.

Op korte tijd zijn enorm veel lidverzoeken gekomen.
We zitten ginds nu met 1056 leden.
Wat opvallend is, dt 1 post je zoveel reacties en vragen opleverd. Terwijl het hier er veel rustiger aan toe gaat.
![]() | 502 bedankjes |
![]() | 138 bedankjes |
![]() | 1028 bedankjes |
![]() | 67 bedankjes |
![]() | 502 bedankjes |
![]() | 45 bedankjes |
![]() | 604 bedankjes |
![]() | 36 bedankjes |
![]() | 45 bedankjes |
Pieter73 schreef:Eén ding is zeker. De leegloop van het forum wordt niet gestopt door:
* Het "wij" tegen "zij" gevoel dat facebook-gebruikers afschildert als de oppervlakkige vijand van ons forum. Degenen die vroeger op het forum postten en dat nu op facebook doen zijn nog steeds dezelfde mensen. Maar blijkbaar is er iets waardoor ze nu de voorkeur geven aan posten op facebook.
* Ontkennen dat het forum verbeterpunten heeft of zeggen dat het allemaal wel mee valt. Als er geen verbeterpunten zouden zijn dan zou het hier veel drukker zijn want het forum heeft absoluut grote voordelen t.o.v. facebook.
Ik heb aangegeven wat voor mij de reden is dat ik steeds minder hier post en steeds vaker op facebook. En ik heb hier regelmatig topics voorbij zien komen van nieuwe mensen die enthousiast wat wilde posten en vervolgens hun foto's niet konden plaatsen. En reacties van vaste gebruikers die het ook nog steeds omslachtig vinden.
Maar als jullie er echt wat aan willen doen en niet overtuigd zijn dat dit een bruikbare tip was: post dan een mini-enquête op de palmvrienden facebookpagina. Zo'n topic die bovenaan blijft staan. En vraag wat de belangrijkste reden is dat men daar post i.p.v. op dit forum.
![]() | 67 bedankjes |
Keer terug naar Nieuws en tips
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten