Mensen die mij willen mailen kunnen dit doen VIAA
sales@exogarden.nl. het infomailadres is niet in mijn bezit dit had herman gehouden vanwege privemail. Vanaf nu zal dit ook weer van mij worden.
Wwat de slechte afhandeling van mails klopt. Dit spijt me ook zeer. We zijn privé verhuisd. Het internetaccount verliep nog VIA dat adres. Verhuizing was netjes geregeld bij kpn maar 1 dag van tevoren kregen we te horen dat het technisch niet mogelijk was op ons bedrijfsadres omdat we te ver van de centrale vandaan zitten of zoiets dergelijks. Ik kon toen het hele verhaal vooraan beginnen bij upc maar die kabel moest zelfs nog gelegd worden.dit is inmiddels tenerife (ik bedoelde gebeurd, maar mijn mobieltje maakt er soms vanzelf rare woorden van) en sinds korte tijd heb ik weer internet. Ik heb een tijd dus allen VIA mijn mobiel kunnen internetten ed de dekking daarvan is in dit afgelegen gebied ook heel slecht met als gevolg een trage verbinding. Ik heb dus alleen het hoognodige kunnen doen.
Helaas hebben we in deze drukke periode ook enkele vrienden verloren. Dat heeft ook voor veel kopzorgen gezorgd. Helaas gaan er op korte tijd nog enkele mensen volgen. Die vervelende ziekte kanker ook....
Ik meen het meeste aan klachten wel naar mijn en de klantens tevredenheid afgehandeld te hebben. Ik reageer ook weer dagelijks op alle binnengekomen mail. Als mensen nog vragen of klachten hebben over een bestelling kunnen ze me mailen. Ik wil die zeker oplossen. Ik weet niet zeker of de mailadrelssen van de site alweer werken maar je mag me ook mailen op
jleeuwtje@hotmail.comRare mailadressen komen daarbij echter vaak in de spambox.
Wat betreft de zaden. Ik heb weer heel veel nieuwe en leuke zaden binnen gekregen die ik nu en de aankomende weken op de site zet.
Praktisch alles is weer vers binnen. Ik heb ook iemand die de kiemkracht van alle zaden aan het controleren is. Ik ben dus van plan om alles weer een flinke boost te geven en ik hoop dat jullie het vertrouwen in mijn webshops houden. Er zal zelfs een echte fysieke winkel gaan komen. Deze is al af. Echter wij wonen er tijdelijk in omdat ons nieuwe huis (naast mijn winkel) verbouwd wordt. We hopen rond december-januari daar in te kunnen.
Groetjes jori