Aanpassing exogarden forum

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Re: R.I.P. exogarden forum

Berichtdoor Christophe op 02 nov 2011 20:31

Mocht het nu zijn dat het einde verhaal is, vermoed ik nu wel dat ze de huidige bestellingen netjes zullen afhandelen ;)
Christophe
Beheerder
Beheerder

222 bedankjes

Berichtdoor GeL op 02 nov 2011 20:39

Christophe schreef:Mocht het nu zijn dat het einde verhaal is, vermoed ik nu wel dat ze de huidige bestellingen netjes zullen afhandelen ;)

Daar ben ik van overtuigd, ik heb spijtig genoeg met sommige webwinkels (geen zaden of planten) al wel enkele negatieve ervaringen (betaald en van de aardbol verdwenen) achter de rug, maar goed, positief blijven :thumb_up:

Michel
GeL

200 bedankjes

Berichtdoor Stefanvds op 02 nov 2011 20:40

Heb net een mail gestuurd naar Jori en onmiddelijk antwoord gekregen.

Hoi stefan,

Er zijn geen problemen hoor. De website verhuisd op het moment allen van provider. Als het goed is werkt straks alles weer. Ik heb jouw order zoiezo in mijn mailbox staan.
Stefanvds

13 bedankjes

Berichtdoor GeL op 02 nov 2011 20:58

Dat is dan super positief nieuws! :thumb_up:

Bedankt voor de update, kan ik alsnog al die Trachy's zaaien 8-)

Michel
GeL

200 bedankjes

Berichtdoor Moneytree op 02 nov 2011 21:32

Stefanvds schreef:Heb net een mail gestuurd naar Jori en onmiddelijk antwoord gekregen.

Hoi stefan,

Er zijn geen problemen hoor. De website verhuisd op het moment allen van provider. Als het goed is werkt straks alles weer. Ik heb jouw order zoiezo in mijn mailbox staan.

Ehmnmm, welk mail adres van Jori heb jij gebruikt, ik krijg al maanden geen response op mijn mailtjes, zowel niet via de site als via de hotmail die ik uit eerder mail-contact heb :?
Mijn bestelling staat al sinds eind mei op verzonden maar in mijn brievenbus tot op heden nog steeds geen zaadjes gevonden. :? :(

Greetszzz,

Moneytree
Moneytree

1 bedankjes

Berichtdoor Carlo op 02 nov 2011 22:01

Ondanks dat ik wel wist dat de stekker eruit zou gaan vind ik het erg verassend om nu weer te lezen dat het hele spul weer terug gaat komen. Zeer slecht op welke manier dit allemaal gebeurt. Een beetje informatieve tekst en uitleg op de webshops en forum had niet misstaan. Wat een zootje.

Laat die rps bestelling maar komen zou ik zeggen!
Carlo

148 bedankjes

Berichtdoor exogarden-jori op 03 nov 2011 00:14

Hoi allemaal, hier zou ik graag even op reageren. Er is niets gestopt hoor. De site ligt tijdelijk even plat. Herman had alles op een eigen gehuurde server staan. Daar wilde hij mee stoppen. We verhuizen nu alles over naar mijn provider. De domeinnamen staan nu eindelijk ook op mijn eigen naam. Dit was ook nog steeds niet het geval.
Ik hoop dat de site straks weer in de lucht is. Dit verhaal geldt kook voor exotische zaden. Ik hoop dat iemand de titel van het bericht wil aanpassen.
Groetjes Jori
exogarden-jori

0 bedankjes

Re: Aanpassing exogarden forum

Berichtdoor Pater-ik op 03 nov 2011 00:24

Hey,
Blijkbaar is er toch nog leven in de brouwerij :o :D
Gr'tjs
Patrick
Pater-ik

23 bedankjes

Berichtdoor exogarden-jori op 03 nov 2011 00:38

Mensen die mij willen mailen kunnen dit doen VIAA sales@exogarden.nl. het infomailadres is niet in mijn bezit dit had herman gehouden vanwege privemail. Vanaf nu zal dit ook weer van mij worden.

Wwat de slechte afhandeling van mails klopt. Dit spijt me ook zeer. We zijn privé verhuisd. Het internetaccount verliep nog VIA dat adres. Verhuizing was netjes geregeld bij kpn maar 1 dag van tevoren kregen we te horen dat het technisch niet mogelijk was op ons bedrijfsadres omdat we te ver van de centrale vandaan zitten of zoiets dergelijks. Ik kon toen het hele verhaal vooraan beginnen bij upc maar die kabel moest zelfs nog gelegd worden.dit is inmiddels tenerife (ik bedoelde gebeurd, maar mijn mobieltje maakt er soms vanzelf rare woorden van) en sinds korte tijd heb ik weer internet. Ik heb een tijd dus allen VIA mijn mobiel kunnen internetten ed de dekking daarvan is in dit afgelegen gebied ook heel slecht met als gevolg een trage verbinding. Ik heb dus alleen het hoognodige kunnen doen.
Helaas hebben we in deze drukke periode ook enkele vrienden verloren. Dat heeft ook voor veel kopzorgen gezorgd. Helaas gaan er op korte tijd nog enkele mensen volgen. Die vervelende ziekte kanker ook....

Ik meen het meeste aan klachten wel naar mijn en de klantens tevredenheid afgehandeld te hebben. Ik reageer ook weer dagelijks op alle binnengekomen mail. Als mensen nog vragen of klachten hebben over een bestelling kunnen ze me mailen. Ik wil die zeker oplossen. Ik weet niet zeker of de mailadrelssen van de site alweer werken maar je mag me ook mailen op jleeuwtje@hotmail.com
Rare mailadressen komen daarbij echter vaak in de spambox.

Wat betreft de zaden. Ik heb weer heel veel nieuwe en leuke zaden binnen gekregen die ik nu en de aankomende weken op de site zet.
Praktisch alles is weer vers binnen. Ik heb ook iemand die de kiemkracht van alle zaden aan het controleren is. Ik ben dus van plan om alles weer een flinke boost te geven en ik hoop dat jullie het vertrouwen in mijn webshops houden. Er zal zelfs een echte fysieke winkel gaan komen. Deze is al af. Echter wij wonen er tijdelijk in omdat ons nieuwe huis (naast mijn winkel) verbouwd wordt. We hopen rond december-januari daar in te kunnen.

Groetjes jori
Laatst bijgewerkt door exogarden-jori op 03 nov 2011 23:54, in totaal 1 keer bewerkt.
exogarden-jori

0 bedankjes

Re: Aanpassing exogarden forum

Berichtdoor exogarden-jori op 03 nov 2011 00:47

Pater-ik schreef:Hey,
Blijkbaar is er toch nog leven in de brouwerij :o :D
Gr'tjs
Patrick

Ik kwam hier toevallig uit omdat ik aan het googlen was of de site alweer in de lucht was....
Misschien kom ik hier wel vaker mee kletsen als alle verbouwingsdrukte achter de rug is. Ik heb ook iemand gevonden die het forum van exogarden wat levendig wil houden. Gedurende de tijd dat ik alleeninternet VIA mijn mobiel had kon ik niet eens inloggen op het forum. Dan liep mijn browser gebeurt vast op de trage verbinding.

Nu heb ik voortaan ook zon superdeluxe htc mobieltje. Daar plaats ik deze berichten nu ook mee. Wat een uitvinding!
exogarden-jori

0 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Nieuws en tips