Aanpassing exogarden forum

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Re: R.I.P. exogarden forum

Berichtdoor exogarden-jori op 03 nov 2011 00:51

Moneytree schreef:
Stefanvds schreef:Heb net een mail gestuurd naar Jori en onmiddelijk antwoord gekregen.

Hoi stefan,

Er zijn geen problemen hoor. De website verhuisd op het moment allen van provider. Als het goed is werkt straks alles weer. Ik heb jouw order zoiezo in mijn mailbox staan.

Ehmnmm, welk mail adres van Jori heb jij gebruikt, ik krijg al maanden geen response op mijn mailtjes, zowel niet via de site als via de hotmail die ik uit eerder mail-contact heb :?
Mijn bestelling staat al sinds eind mei op verzonden maar in mijn brievenbus tot op heden nog steeds geen zaadjes gevonden. :? :(

Greetszzz,

Moneytree

Moneytree mail me dan even want ik heb geen flauw idee wie je bent. Ik heb de afgelopen tij wel alle gemiste mails terug zitten bladeren en dacht de meeste wel antwoord gegeven te hebben. Maar het kan zijn dat ik je mail over het hoofd gezien heb of dat hij in de spambox is gekomen. Moneytree lijkt me wel een naam die de spambox wil hebben.
exogarden-jori

0 bedankjes

Re: Aanpassing exogarden forum

Berichtdoor exogarden-jori op 03 nov 2011 01:42

Ik heb zojuist van Herman een mailtje gehad dat het hem niet gelukt is om het erop te zetten.
Hij kan dit nu pas morgenavond doen omdat hij overdag moet werken. Balen maar het is niet anders.
Hij mailde me de tokens (die nodig zijn om de verhuizing te autoriseren) pas na de middag. De helpdesk van Argeweb was wel zo vriendelijk om dit vanavond nog te regelen. Dit hebben ze om 19.00 uur nog gedaan. Dat is goede klantenservice!
exogarden-jori

0 bedankjes

Berichtdoor Pater-ik op 03 nov 2011 08:20

Hallo,
Mooi dat het dan toch allemaal in orde komt en bij deze ook :welkom: bij het palmvriendenforum.
Gr'tjs
Patrick
Pater-ik

23 bedankjes

Berichtdoor Qnork op 03 nov 2011 08:52

Al google-end op dit forum beland en na de verontrustende berichten over Exogarden.nl en exotischezaden.nl gelukkig nog wat positieve geluiden.
Ik heb de 31e besteld en 1 nov was de site uit de lucht. ik vreesde dus ook voor een in rook opgaan van mijn geld en een onbereikbare beheerder.
Ik deel de mening van iedereen dat ik graag een mailtje had gehad dat de site (tijdelijk) plat zou gaan. Alle mailadressen zijn immers bekend. Dat zou een hoop onrust voorkomen hebben.

Effin, ik wacht de bezorging nog even af en hou mijn vingers gekruist.
Qnork

0 bedankjes

Berichtdoor exogarden-jori op 03 nov 2011 09:03

Pater-ik schreef:Hallo,
Mooi dat het dan toch allemaal in orde komt en bij deze ook :welkom: bij het palmvriendenforum.
Gr'tjs
Patrick

Dank je wel!
exogarden-jori

0 bedankjes

Berichtdoor GeL op 03 nov 2011 09:06

@exogarden-jori, bedankt voor de update! Het doet me plezier dat met jou en exogarden alles OK is.
Tot binnenkort,

Grtjs,
Michel
GeL

200 bedankjes

Berichtdoor Christophe op 03 nov 2011 10:17

@Jori: Goed te horen dat het forum toch weer online komt. Het zou jammer zijn dat deze informatie verloren zou gaan. Af en toe zelf ook je spambox checken

Als je een website verhuist kan je dit best zo doen:

1) Zet een melding op het forum van de oude host dat leden tijdelijk de website niet kunnen bereiken
2) Kopieer alle bestanden (server to server gaat het snelst) en de database.
3) Configureer de nieuwe server/host
4) Update dan pas de DNS gegevens
5) Activeer de website op de nieuwe host

Dan zullen leden binnen 24 uur via de juiste DNS hun weg vinden naar de nieuwe host. Ik heb dit reeds 2x moeten doen met deze website.

PS: Ik heb zo ook pas een nieuw HTC mobieltje
Christophe
Beheerder
Beheerder

222 bedankjes

Re: R.I.P. exogarden forum

Berichtdoor Moneytree op 03 nov 2011 13:13

Moneytree mail me dan even want ik heb geen flauw idee wie je bent. Ik heb de afgelopen tij wel alle gemiste mails terug zitten bladeren en dacht de meeste wel antwoord gegeven te hebben. Maar het kan zijn dat ik je mail over het hoofd gezien heb of dat hij in de spambox is gekomen. Moneytree lijkt me wel een naam die de spambox wil hebben.

Jori,

ik heb je een mail gestuurd en een kopie van de mail voor de zekerheid even in je PB hier op het forum gezet.

Greetszzz,

Moneytree
Moneytree

1 bedankjes

Berichtdoor Rob op 03 nov 2011 23:44

Hi Jori,

Ben blij te zien dat eea weer in leven is, en dat ook alle problemen uit de lucht lijken.

Met alle respect, en ik geef Carlo hierin 100% gelijk, het is wel een verrassing die toch een beetje naar van bijsmaak is. Ook ik vernam in het geruchten circuit dat 'definitief de stekker eruit was...', en ben des te meer verrast dat het tegenovergestelde het geval is!

Ik was lange tijd vaste klant en actief op het forum, maar na het min of meer doodbloeden van het forum ben ik hier terechtgekomen. In mijn geval was pas na maanden van zo goed als complete radiostilte ...Ook mijn laatste zending was niet om over te juichen dus er is echt een pak werk!
Ik kan me dan ook niet onttrekken aan het idee dat het alleen aan de provider lag - waarvoor overigens alle begrip. Een melding had inderdaad wel een verstandiger businesskeuze geweest, want ik vermoed dat er een hoop business is verloren gegaan tijdens die lange radiostilte, en dat het lang duurt vooraleer alles weer op peil is.

Neemt niet weg, ik ben erg blij dat exogarden weer in de lift zit.

Mijn tip: Focus op de zaden en de site, en vergeet het forum. De site kan wel een verfje gebruiken om te benadrukken dat er weer sjeu in zit!

08/09, -14.7°C__14/15, - 3.6°C__20/21, -9.1°C
09/10, -10.0°C__15/16, - 5.9°C__21/22, -5.2°C
10/11, - 7.9°C__16/17, - 7.9°C__21/22, -6.9°C
11/12, -14.7°C__17/18, - 8.3°C__22/23, -7.1°C
12/13, - 7.9°C__18/19, - 7.5°C
13/14, - 0.8°C__19/20, - 2.8°C
Rob
Beheerder
Beheerder

1136 bedankjes

Berichtdoor exogarden-jori op 03 nov 2011 23:59

Nee het lag zeker niet alleen aan de provider.
We hebben privé echt een hele drukke en rotte tijd achter de rug. Verschillende overlijdens, een verhuizing en giga verbouwing die nog steeds gaande is. Dan de vakantie van mijn zoontje er tussendoor enz enz. Het zijn allemaal geen excuses. Ik kreeg gelukkig wel hulp van iemand maar dat was helaas ook maar beperkt. Ach ja, laat ik het er maar bij houden dat ik het weer helemaal goed wil maken en dat het ook goed gaat komen.

Ik kreeg echter alleen net van Herman weer te horen dat hij de sites niet draaiende krijgt. Zucht. Ik hoop toch echt dat dat niet al te lang gaat duren.
exogarden-jori

0 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Nieuws en tips