Aanpassing exogarden forum

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Re: Aanpassing exogarden forum

Berichtdoor Itrme op 04 nov 2011 00:05

Tja mensen worden gewoon ongerust als ze niet weten wat er aan de hand is. Als mensen vervolgens gaan praten en speculeren over wat er gebeurt dan kunnen er mensen tussen zitten die conclusies gaan trekken en zo ontstaan die verhalen dat de stekker er definitief uit gaat.

Met één bericht op de fora had je dat effectief de kop in kunnen drukken. Wat me opvalt aan sommige bedrijven (niet persoonlijk bedoelt ofzo ;) ) is dat ze vaak PR laten zitten of het niet goed aanpakken en dat kan je zaak nekken.

Altijd rot als dat soort dingen gebeuren. Gelukkig dat je nu in de gelegenheid bent de boel weer enigszins bij te trekken :mrgreen: :thumb_up:
Itrme

70 bedankjes

Berichtdoor exogarden-jori op 04 nov 2011 00:49

Herman mailde me dat hij de os commerce niet meer aan de praat krijgt. Hij is nu alles over aan het zetten naar Magento (andere software voor webshops). Vind ik eigenlijk ook veel mooier. Deze is nu alles aan het inlezen. Maar omdat Herman morgen weer gewoon vroeg moet gaan werken kan hij daar pas morgen mee verder gaan.
Mensen die willen bestellen kunnen dit wel via de mail doen.
Hebben er verschillende al gedaan vandaag! Op de site van exotische zaden is wel alles te zien, maar het winkelmandje werkt niet.

Groetjes Jori
exogarden-jori

0 bedankjes

Berichtdoor Esther op 04 nov 2011 12:21

Hoi Jori, vervelend dat het privé allemaal zo rot is geweest! Maar gelukkig weet je de kracht te vinden om door te gaan. Blij te horen dat je de boel weer op de rit gaat zetten :thumb_up: . Ik wens je veel succes en sterkte.
Esther

93 bedankjes

Berichtdoor Mul60 op 04 nov 2011 12:51

Esther schreef:Hoi Jori, vervelend dat het privé allemaal zo rot is geweest! Maar gelukkig weet je de kracht te vinden om door te gaan. Blij te horen dat je de boel weer op de rit gaat zetten :thumb_up: . Ik wens je veel succes en sterkte.

Kan het niet beter verwoorden en ik kan me hier dan ook helemaal bij aansluiten.
Het allerbeste gewenst. :thumb_up:
Mul60

47 bedankjes

Berichtdoor Master EYE op 04 nov 2011 16:05

Welkom terug Jori.

Fijn dat je juist op het moment dat het Exogarden forum uit de lucht ging een HTC kreeg zodat je hier wel post kan plaatsen. Jammer dat dat net niet meer op het exogarde forum gebeuren kon. Er waren daar een hoop mensen naar je op zoek. En zoals eerder al gemeld zou het best fijn geweest zijn als je een klein berichtje had geplaatst, niet vanaf je oude telefoon maar gewoon ergens anders

Maar gelukkig gaat het nu allemaal goed komen en kan dadelijk iedereen weer ze weg vinden naar Exogarden.

Groeten MAtthijs
Master EYE

3 bedankjes

Berichtdoor exogarden-jori op 04 nov 2011 17:42

Nou ik had niet verwacht dat de site uit de lucht zou gaan. Hooguit een uurtje. Maar Herman kreeg de oude software niet aan de praat op de nieuwe plaats. Ik dacht dat het gewoon kopieren en plakken zou zijn maar dat zal dan wel niet. Ik heb verder niet veel verstand van internetsites bouwen dus daar moet ik maar op vertrouwen.
exogarden-jori

0 bedankjes

Berichtdoor exogarden-jori op 04 nov 2011 17:49

Mul60 schreef:
Esther schreef:Hoi Jori, vervelend dat het privé allemaal zo rot is geweest! Maar gelukkig weet je de kracht te vinden om door te gaan. Blij te horen dat je de boel weer op de rit gaat zetten :thumb_up: . Ik wens je veel succes en sterkte.

Kan het niet beter verwoorden en ik kan me hier dan ook helemaal bij aansluiten.
Het allerbeste gewenst. :thumb_up:

Dank jullie wel.
Nou de kracht om door te gaan....dat is een lastig iets. Je moet wel hè. De rest van de wereld gaat gewoon verder. De rekeningen moeten gewoon betaald worden enz.
Vijf weken terug hadden we nog weer goed nieuws wat betreft mijn schoonvader. Ze zagen niets meer in zijn longen zitten. Hooguit een speldepuntje. Toen dachten we dus, dat hij zeker nog wel tot volgend jaar meekon.
Nu vergaat hij van de pijn en blijkt het allemaal in zijn botten te zitten.
Hij heeft nu al twee weken nauwelijks gegeten en gedronken. Je ziet de arme man gewoon wegkwijnen terwijl het altijd zo'n buitenmens was. Hij was nooit thuis te vinden. Nu komt hij de deur niet meer uit. Heeft hij de kracht niet voor. Ik vrees dat het nu toch wel heel erg snel achteruit gaat.
exogarden-jori

0 bedankjes

Berichtdoor Christophe op 04 nov 2011 20:42

Als je dit leest herinner je je toch steeds weer dat gezondheid toch hét allerbelangrijkste is hé.

Sterkte toegewenst!!!
Christophe
Beheerder
Beheerder

222 bedankjes

Berichtdoor danny2 op 04 nov 2011 21:14

Hoi Jori,

kon dit ook moeilijk geloven, jou kennende, zo joviaal en eerlijk.
Sluit me dan ook aan bij Ester en wens je privé ook veel sterkte.Hoop dat je snel in je nieuwe huis en tuin, aan de slag kan en alles weer zijn normale gangetje zal gaan.

Groetjes danny
danny2

148 bedankjes

Berichtdoor Carlo op 04 nov 2011 22:03

Erg begrijpelijk en een heel vervelende plus ook nog eens drukke tijd, we leven uiteraard erg met je mee maar laten we echter vooral niet vergeten hoe één en ander is verlopen (of juist niet) in de afgelopen maanden want echt netjes is het allemaal niet gegaan.
Een kleine verwittiging op forum en webshops was ruim voldoende geweest voor begrip en medeleven van iedereen, je was dan overal van afgeweest en iedereen had er vrede mee gehad. Uiteraard, van fouten moet je leren en achteraf gezien is het altijd makkelijk praten.
Je hebt immers een zaak gekocht met daarbij een aanhang van een paar honderd vrienden, klanten, liefhebbers en wat dan ook en juist die hoor je te informeren als het even tegenzit of allemaal te veel wordt en daardoor de leveringen en forumbezoeken uitblijven. Daarbij wordt natuurlijk niet bedoeld dat elk wissewasje aan de grote klok moet maar je begrijpt het standpunt. Veel leden komen al jaren op één gezellig digitaal punt bij elkaar en dat moet je koesteren want het zijn ook nog eens je klanten die voor jou het forum draaiende houden en nieuwe klanten binnen brengen en houden. Voor een aantal mensen was het zelfs meermaals per dag om even langs/thuis te komen.
Het is dan ook wel weer raar om te moeten lezen dat er een gangmaker is gevonden om de site levendig te houden. Als je het aantal posts er op na zoekt weet je wel wie de afgelopen jaren de gangmakers waren en die zijn nu zowat allemaal gaan lopen.
Nu houd ik erover op want eigenlijk vind ik dit topic niet op dit forum thuis horen en zowat alles is intussen wel gezegd. Ik hoop dat alles weer snel in orde gaat komen, dat je zaak weer als vanouds gaat lopen en dat we weer eens een leuke deal kunnen maken. Je zult extra veel werk gaan hebben trouwens met alweer een nieuwe conculega erbij.
Hopend op veel nieuwe en verse zaden. ;)
Carlo

148 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Nieuws en tips