Erg begrijpelijk en een heel vervelende plus ook nog eens drukke tijd, we leven uiteraard erg met je mee maar laten we echter vooral niet vergeten hoe één en ander is verlopen (of juist niet) in de afgelopen maanden want echt netjes is het allemaal niet gegaan.
Een kleine verwittiging op forum en webshops was ruim voldoende geweest voor begrip en medeleven van iedereen, je was dan overal van afgeweest en iedereen had er vrede mee gehad. Uiteraard, van fouten moet je leren en achteraf gezien is het altijd makkelijk praten.
Je hebt immers een zaak gekocht met daarbij een aanhang van een paar honderd vrienden, klanten, liefhebbers en wat dan ook en juist die hoor je te informeren als het even tegenzit of allemaal te veel wordt en daardoor de leveringen en forumbezoeken uitblijven. Daarbij wordt natuurlijk niet bedoeld dat elk wissewasje aan de grote klok moet maar je begrijpt het standpunt. Veel leden komen al jaren op één gezellig digitaal punt bij elkaar en dat moet je koesteren want het zijn ook nog eens je klanten die voor jou het forum draaiende houden en nieuwe klanten binnen brengen en houden. Voor een aantal mensen was het zelfs meermaals per dag om even langs/thuis te komen.
Het is dan ook wel weer raar om te moeten lezen dat er een gangmaker is gevonden om de site levendig te houden. Als je het aantal posts er op na zoekt weet je wel wie de afgelopen jaren de gangmakers waren en die zijn nu zowat allemaal gaan lopen.
Nu houd ik erover op want eigenlijk vind ik dit topic niet op dit forum thuis horen en zowat alles is intussen wel gezegd. Ik hoop dat alles weer snel in orde gaat komen, dat je zaak weer als vanouds gaat lopen en dat we weer eens een leuke deal kunnen maken. Je zult extra veel werk gaan hebben trouwens met alweer een nieuwe conculega erbij.
Hopend op veel nieuwe en verse zaden.