Opendeurdag Europalms 19 en 20 juni 2010

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Re: Opendeurdag Europalms 19 en 20 juni 2010

Berichtdoor Christophe op 21 jun 2010 00:31

Yep, was inderdaad gezellig :D

Hihi, James lustte z'n zelf gemaakte Sangria inderdaad :lol: Was best lekker hoor, maar geef mij maar een pintje ;)

@Jaak: Die siergember, kwam die van bij Canna banana? Moet ik volgende keer eens op letten :)

Christophe
Christophe
Beheerder
Beheerder

222 bedankjes

Berichtdoor KevinC op 21 jun 2010 08:48

Tropthaipalms schreef:2 jaar geleden had ik ook een andere auto aangekocht want mijn gewoon personenwagentje kon al die zware bomen niet meer trekken , Dus maar een V8 gekocht :D

Mvg Michael

Is dat de auto waar je toen over sprak? :o Prachtig! :o ;)

Groetjes
Kevin
Groetjes,
Kevin
KevinC

60 bedankjes

Berichtdoor jaak op 21 jun 2010 23:51

Christophe schreef:
@Jaak: Die siergember, kwam die van bij Canna banana?

hey Christophe,sorry voor de late reaktie,ik heb mijn beukenhaag aan 1 kant al gesnoeid want het word hoog tijd en ze is zo'n 50 meter lang.
wat de siergember betreft,die komt van plantencentrum exotica waar ik op de terugweg nog eens ben gestopt
ik denk dat er 7 of 8 soorten stonden,dewelke ik gekocht heb is al ongeveer 1 meter hoog.
voor de geintereseerden is er een aktie:
phoenix canariensis van 2 meter hoog voor 24,50 euro in plaats van 49 euro en 5 stuks voor 100 euro.

groeten, Jaak
We leven allemaal onder dezelfde hemel,maar we hebben niet allemaal dezelfde horizon

viewtopic.php?f=49&t=1772#p18157------Jaak zijn tuin
jaak
Moderator
Moderator

156 bedankjes

Berichtdoor Christophe op 22 jun 2010 00:06

jaak schreef:
Christophe schreef:
@Jaak: Die siergember, kwam die van bij Canna banana?

hey Christophe,sorry voor de late reaktie,ik heb mijn beukenhaag aan 1 kant al gesnoeid want het word hoog tijd en ze is zo'n 50 meter lang.
wat de siergember betreft,die komt van plantencentrum exotica waar ik op de terugweg nog eens ben gestopt
ik denk dat er 7 of 8 soorten stonden,dewelke ik gekocht heb is al ongeveer 1 meter hoog.
voor de geintereseerden is er een aktie:
phoenix canariensis van 2 meter hoog voor 24,50 euro in plaats van 49 euro en 5 stuks voor 100 euro.

groeten, Jaak

Dank je voor de update ;)
Christophe
Beheerder
Beheerder

222 bedankjes

Berichtdoor Tropthaipalms op 22 jun 2010 00:12

KevinC schreef:
Tropthaipalms schreef:2 jaar geleden had ik ook een andere auto aangekocht want mijn gewoon personenwagentje kon al die zware bomen niet meer trekken , Dus maar een V8 gekocht :D

Mvg Michael

Groetjes
Kevin

Hallo

Ja dat klopt , Eleanor van gi60 seconds
maar dat ik er bomen mee trek en vervoer was een grapje.

Mvg Michael
Tropthaipalms

Berichtdoor videomaster op 22 jun 2010 02:09

Verhuist die ook mee naar Thailand? Ik kom hem gratis kuisen... 8-)
Greets Videomaster Thailand Isaan forum
videomaster

31 bedankjes

Berichtdoor yakuza op 22 jun 2010 22:16

Tropthaipalms schreef:
KevinC schreef:

Mvg Michael

Groetjes
Kevin

Hallo

Ja dat klopt , Eleanor van gi60 seconds
maar dat ik er bomen mee trek en vervoer was een grapje.

Mvg Michael

Auto om van te watertanden. staat op men verlanglijst.

Mustang Elenor Shelby 500 GT
Helemaal verkocht sinds de film.
Van welk jaar is hij? 1967?
yakuza

14 bedankjes

Berichtdoor Tropthaipalms op 23 jun 2010 00:06

videomaster schreef:Verhuist die ook mee naar Thailand? Ik kom hem gratis kuisen... 8-)

Jammer genoeg niet , Vertrouw het niet zo direct om deze naar thailand over te brengen. Zo ken ik iemand die ook zijn lamborghini meegedaan heeft naar thailand en nu staat hij daar voor parade. Dus een ingevoerde lamborghini met het stuur aan de verkeerde kant , hij krijgt de papieren niet in orde voor verzekeringen + nog een heel deel zever , Hij heeft dan later beslist om zijn wagen in thailand te verkopen , maar niemand wil zijn Lamborghini kopen mits hij niet te keuren en te verzekeren is in thailand.
Mits ik het al niet vertrouw en ook mijn wagen in thailand niet enkel als parade wil heb ik besloten afscheid te nemen van mijn droomauto maar toch mooie herinneringen aanheb.
Hierbij een foto van 2 lamborghini in thailand. Ook zijn er rijke thais en zijn ze niet allemaal zo arm als je denkt.

MichaelLambointhai.jpg
MichaelLambointhai.jpg (247.35 KiB) 4246 keer bekeken

Mvg Michael.
Tropthaipalms

Berichtdoor videomaster op 23 jun 2010 01:22

Tropthaipalms schreef:Ook zijn er rijke thais en zijn ze niet allemaal zo arm als je denkt.

Ik beweer heus niet dat alle Thai arm zijn hé.... een dikke 90% uit onze streek echter wel.

Enfin, dat is off-topic, de meest benaderende foto in mijn archief van de Lambo is deze....

Afbeelding
Greets Videomaster Thailand Isaan forum
videomaster

31 bedankjes

Berichtdoor Tropthaipalms op 23 jun 2010 20:56

videomaster schreef:
Tropthaipalms schreef:Ook zijn er rijke thais en zijn ze niet allemaal zo arm als je denkt.

Ik beweer heus niet dat alle Thai arm zijn hé.... een dikke 90% uit onze streek echter wel.

Enfin, dat is off-topic, de meest benaderende foto in mijn archief van de Lambo is deze....

Afbeelding

Hallo videomaster

Mijn laatste overwintering in thailand 2009-2010 heb ik in totaal 7 lambos gezien , ze waren altijd geel of in het wit , een andere kleur heb ik er nooit zien rijdenof zien staan.
Deze foto van de verwaarloosde lambo heb ik eerder gezien door mijn vader , videomaster jij kent namelijk mijn vader maar ik denk wel dat je weet dat ik zijn zoon bent :-) Alez ja zoon of katoey maakt niet uit :D
Je mag me altijd laten weten waar die lambo ligt , ik koop en knap deze wel op als hobby in thailand :D

Mvg Michael
:thai:
Tropthaipalms

Vorige
Volgende

Keer terug naar Nieuws en tips