Hihi, James lustte z'n zelf gemaakte Sangria inderdaad

@Jaak: Die siergember, kwam die van bij Canna banana? Moet ik volgende keer eens op letten

Christophe
![]() | 222 bedankjes |
Tropthaipalms schreef:2 jaar geleden had ik ook een andere auto aangekocht want mijn gewoon personenwagentje kon al die zware bomen niet meer trekken , Dus maar een V8 gekocht
Mvg Michael
![]() | 60 bedankjes |
Christophe schreef:
@Jaak: Die siergember, kwam die van bij Canna banana?
![]() | 156 bedankjes |
jaak schreef:Christophe schreef:
@Jaak: Die siergember, kwam die van bij Canna banana?
hey Christophe,sorry voor de late reaktie,ik heb mijn beukenhaag aan 1 kant al gesnoeid want het word hoog tijd en ze is zo'n 50 meter lang.
wat de siergember betreft,die komt van plantencentrum exotica waar ik op de terugweg nog eens ben gestopt
ik denk dat er 7 of 8 soorten stonden,dewelke ik gekocht heb is al ongeveer 1 meter hoog.
voor de geintereseerden is er een aktie:
phoenix canariensis van 2 meter hoog voor 24,50 euro in plaats van 49 euro en 5 stuks voor 100 euro.
groeten, Jaak
![]() | 222 bedankjes |
KevinC schreef:Tropthaipalms schreef:2 jaar geleden had ik ook een andere auto aangekocht want mijn gewoon personenwagentje kon al die zware bomen niet meer trekken , Dus maar een V8 gekocht
Mvg Michael
Is dat de auto waar je toen over sprak?Prachtig!
![]()
Groetjes
Kevin
![]() | 31 bedankjes |
Tropthaipalms schreef:KevinC schreef:Tropthaipalms schreef:2 jaar geleden had ik ook een andere auto aangekocht want mijn gewoon personenwagentje kon al die zware bomen niet meer trekken , Dus maar een V8 gekocht
Mvg Michael
Is dat de auto waar je toen over sprak?Prachtig!
![]()
Groetjes
Kevin
Hallo
Ja dat klopt , Eleanor van gi60 seconds
maar dat ik er bomen mee trek en vervoer was een grapje.
Mvg Michael
![]() | 14 bedankjes |
videomaster schreef:Verhuist die ook mee naar Thailand? Ik kom hem gratis kuisen...
Tropthaipalms schreef:Ook zijn er rijke thais en zijn ze niet allemaal zo arm als je denkt.
![]() | 31 bedankjes |
Keer terug naar Nieuws en tips
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten