Aanpassing exogarden forum

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Re: Aanpassing exogarden forum

Berichtdoor El Manolo op 02 jan 2012 01:19

Hey komt het exogarden forum ooit nog online? Want idd sommigen hebben hier heel wat werk in gestoken. Ik zou het echt zonde vinden moest dit forum zomaar verdwijnen.
El Manolo

0 bedankjes

Berichtdoor Christophe op 02 jan 2012 02:05

El Manolo schreef:Hey komt het exogarden forum ooit nog online? Want idd sommigen hebben hier heel wat werk in gestoken. Ik zou het echt zonde vinden moest dit forum zomaar verdwijnen.

Ik heb begrepen dat de database verloren is gegaan tijdens een verhuis of zoiets. Er zou een nieuw forum worden opgezet, maar tot op heden is dit nog niet voltooid. Ik heb Jori gemaild met de vraag om ipv een nieuw forum op te zetten, de klanten door te verwijzen naar dit forum, vermits we een onafhankelijke organisatie zijn, maar ik heb er jammer genoeg niks meer over vernomen ...

Gelukkig hebben we Palmvrienden nog hé ;)

Groetjes,
Christophe
Christophe
Beheerder
Beheerder

222 bedankjes

Berichtdoor Carlo op 02 jan 2012 02:20

Naar hoe ik het heb begrepen is het niet verloren gegaan maar juist mislukt om over te zetten naar de andere server, maar goed het is er nu evenmin natuurlijk.

Mocht er nog eens een forum opgezet worden dan bedank ik ervoor want de basis daar is me veel te instabiel. Na alle onwetenden, boze en teleurgestelde mensen in dit topic komt mevrouw even 2 dagen online om alles te sussen en vervolgens hoor je er nooit meer iets van. Dat vrouwtje neemt veel te veel hooi op d'r vork. Bestellen doe ik er ook niet meer, dat doe ik wel bij de zadengigant, die leverd tenminste direct.
Carlo

148 bedankjes

Berichtdoor Rob op 02 jan 2012 08:50

......... maar ik heb er jammer genoeg niks meer over vernomen ...

Hoe typisch.

Met alle respect; na die 10-15 berichtjes hier van Jori , dat eea nog heel erg 'alive and kicking' is, is de stilte alweer oorverdovend.

De suggestie is evenwel erg goed Christophe, en ik denk dat zulks misschien wel beter past bij een dergelijke business.
De objectiviteit van een forum is belangrijk in mijn ogen; om die reden heb ik ook de meeste andere andere fora die ik bezocht eraan gegeven.
Als ik per dag 10 advertenties zie voor goedkope trachies of webshop acties en 1 echte post dan houdt het al snel op voor mij. Het meer vriendschappelijke/hobby/ruil-karakter is voor mij een belangrijke factor, en een pagina met links is voor mij echt voldoende.
Komt nog bij dat we veelal over dezelfde groep bezoekers praten. Het hebben van meerdere fora in een beprekte taal als het Nederlands is alleen door commercie gedreven en eigenlijk niet nodig.het enige dat word bereikt is verdunning en versplintering.

Ik deel daarom Carlo's mening overigens voor de volle 100% : ook ik was een 'regular' op het exogarden forum, maar ga geen nieuw leven proberen blazen in een nieuwe poging.

08/09, -14.7°C__14/15, - 3.6°C__20/21, -9.1°C
09/10, -10.0°C__15/16, - 5.9°C__21/22, -5.2°C
10/11, - 7.9°C__16/17, - 7.9°C__21/22, -6.9°C
11/12, -14.7°C__17/18, - 8.3°C__22/23, -7.1°C
12/13, - 7.9°C__18/19, - 7.5°C
13/14, - 0.8°C__19/20, - 2.8°C
Rob
Beheerder
Beheerder

1136 bedankjes

Berichtdoor Berry op 02 jan 2012 09:00

2weken geleden een bestelling geplaatst, nog steeds niks gehoord over de bestelling.
Ze reageren ook niet op mails, ik bestel daar niet meer ;). BijZadengigant blijf ik dan ook gewoon bestellen :thumb_up: .
Berry

44 bedankjes

Berichtdoor GeL op 02 jan 2012 11:33

Ik heb gisteren , jawel op 1 januari, nog een mail naar Jori gestuurd en prompt een mail terug gekregen. Had gisteren een kleine bestelling geplaatst en wou zeker zijn dat het deze week (nog in verlof) toekwam. Wordt morgen bij haar opgehaald en woensdag geleverd.

Grtjs,

Michel
GeL

200 bedankjes

Berichtdoor Berry op 02 jan 2012 11:47

GeL schreef:Ik heb gisteren , jawel op 1 januari, nog een mail naar Jori gestuurd en prompt een mail terug gekregen. Had gisteren een kleine bestelling geplaatst en wou zeker zijn dat het deze week (nog in verlof) toekwam. Wordt morgen bij haar opgehaald en woensdag geleverd.

Grtjs,

Michel

Dat meen je niet? ik heb die fitten + reflector bij hun besteld hoor maar niks erover!
Toch nog eens contact opnemen dan :?
Berry

44 bedankjes

Berichtdoor Christophe op 02 jan 2012 16:08

Berry schreef:2weken geleden een bestelling geplaatst, nog steeds niks gehoord over de bestelling.
Ze reageren ook niet op mails, ik bestel daar niet meer ;). BijZadengigant blijf ik dan ook gewoon bestellen :thumb_up: .

:lol: Jij hebt daar aandelen zeker :-) Nee, grapje, als het goed is mag het ook gezegd worden ;)

GeL schreef:Ik heb gisteren , jawel op 1 januari, nog een mail naar Jori gestuurd en prompt een mail terug gekregen. Had gisteren een kleine bestelling geplaatst en wou zeker zijn dat het deze week (nog in verlof) toekwam. Wordt morgen bij haar opgehaald en woensdag geleverd.

Grtjs,

Michel

Heb jij weeral zaden besteld :D :lol: 8-)
Christophe
Beheerder
Beheerder

222 bedankjes

Berichtdoor GeL op 03 jan 2012 13:26

@Christophe, tja ik begon zonder voorraad te zitten :D :D
Neen, snel een paar zakjes Perliet besteld + een paar ronde 500CC kweekpotjes, voor dat laatste was ik te lui om naar de Makro te rijden. :oops: Had bij Seedo een grote zak Perliet besteld maar die kwam maar niet, een mens moet kunnen verder doen hé :happy_thai:
Ik moet toegeven dat ik er ook een paar zaadjes heb bijbesteld :mrgreen:

Grtz,
Michel
GeL

200 bedankjes

Berichtdoor GeL op 05 jan 2012 18:17

De bestelling waarvan sprake is gisteren zoals beloofd geleverd. Alleen was het gratis flesje Nitrozyme van 5ml...leeg. :?

Michel
GeL

200 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Nieuws en tips