2de fotowedstrijd bij FC-Plant

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Re: 2de fotowedstrijd bij FC-Plant

Berichtdoor wsnbm op 05 okt 2010 14:23

EDUARD schreef:hallo, felicitaties aan de winnaars , ik heb het allemaal een beetje op afstand gevolgd en vind de opzet wel leuk, al moet ik zeggen dat het niet voor ieder gelijken kansen zijn! En het veel mensen op afstand houd om hier aan mee te doen! Je moet tenslotte daarheen om te stemmen, dat vind ik niet kloppen! Heel leuk als je in de buurt woont maar niet leuk als dat niet zo is ! dus dat stemmen zou democratischer mogen! Je kunt ook een stem op een forum of website uitbrengen, komt misschien als gezeur over, maar ik ga voor gelijken kansen voor iedereen :!:
Gr. Eduard.

I totally agree!

Heb nog gekeken op google maps, maar dat is te gek ver weg.
Dubbel jammer is dat ze ook veel promotie hebben daar op het moment!

Maar ik gun het iedereen die er wel dichtbij woont, ik woon bv weer dichtbij de Euromast :D
Groet,
John
wsnbm

186 bedankjes

Berichtdoor wsnbm op 05 okt 2010 14:27

Als ik op de site kijkt, zie ik dat de nummers 3, 4 en 5 allemaal 1 stem hebben.
Volgens mij ideale wedstrijd, hoge prijzen met weinig deelnemers!
Groet,
John
wsnbm

186 bedankjes

Berichtdoor rg14 op 05 okt 2010 14:29

ik moest 270km rijden voor ik er een keer was. het was wel makkelijker geweest om online te stemmen, maar het was ook leuk om het bedrijf een keer te zien en te profiteren van de grote kortingen.

maar als je er niet heen zou hoeven dan worden er natuurlijk ook veel meer foto's geplaatst, maar stel dan dat je wat wint dan moet je er als nog heen.
rg14

3 bedankjes

Berichtdoor wsnbm op 05 okt 2010 14:51

Sow inderdaad ook een aardig stukkie he!

Ik herken heel foto's van de winnaars . . . mooi man!
Hoog niveau op deze site whooehooeee
Groet,
John
wsnbm

186 bedankjes

Berichtdoor Eduard op 05 okt 2010 15:04

Hoi mensen, ik heb er niets op tegen, maar vind het EEN manier om mensen te trekken, eenmaal daar ga je ook altijd met een nieuwe aanwinst naar huis, zou zonde zijn de km voor niets te maken! en als het echt om een prijs gaat [ die je mag halen] heb je een goede reden om te gaan! Maar goed ik wil jullie plezier niet bederven!
Gr. Eduard.
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC
2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC
2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC
2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC
2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC
2022 min. -09.0ºC --- max. 39.7ºC
Eduard

1028 bedankjes

Berichtdoor Eduard op 05 okt 2010 15:12

wsnbm schreef:Als ik op de site kijkt, zie ik dat de nummers 3, 4 en 5 allemaal 1 stem hebben.
:P
Laatst bijgewerkt door Eduard op 06 okt 2010 11:43, in totaal 1 keer bewerkt.
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC
2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC
2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC
2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC
2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC
2022 min. -09.0ºC --- max. 39.7ºC
Eduard

1028 bedankjes

Berichtdoor draco op 05 okt 2010 15:40

wsnbm schreef:Als ik op de site kijkt, zie ik dat de nummers 3, 4 en 5 allemaal 1 stem hebben.

moesten we afgesproken hebben met ieder lid dat ook foto instuurde om elk op een foto van een forumlid te stemmen , dan hadden alle leden die deelnamen aan de wedstrijd een prijs gewonnen , want elk lid had dan minimum 1 stem voor zijn/haar foto
toch iets om volgende keer over na te denken !!!!!!!!!!!!!!
draco

Berichtdoor Exotic Life op 05 okt 2010 20:25

Is de winnaar hier overigens eveneens lid van het forum? Of iemand die hem persoonlijk kent en een email adres heeft?

Robbin
Exotic Life

57 bedankjes

Berichtdoor Dimi Exotisch Hofke op 05 okt 2010 23:22

Joepie, ik heb toch ook gewonne, had ik niet verwacht !! :mrgreen:
Veel dank aan diegene die op mij gestemd heeft !! :thai:
En ook dikke proficiat aan de andere winnaars, blij dat er toch meerdere palmvrienden bijzitten !

Koen, jouw stem komt van mij, ik vond het echt een mooie foto !! 8-)

Ik ben ook wel benieuwt of de grote winnaar hier ook vertoefd op het forum maar ik vrees ervoor, zijn naam eveneens als zijn tuin is mij onbekent, nog nooit van gehoort of gezien. :? Het is ook die foto waarvan ik wel dacht dat die zou winnen, die Phoenix zal het hem gedaan hebbe denk ik en de foto is ook mooi genomen !

Wat de opmerkingen betreft dat je naar daar moet om te gaan stemmen begrijp ik wel maar vind ook dat je moet begrijpen dat FC-plant dit organiseert om er zelf ook iets aan te hebben natuurlijk, het zijn ook niet de minste prijzen dat ze weggeven of niet ?! Als iedere deelnemer gewoon online kan stemmen welk voordeel halen zij dan uit deze wedstrijd ? Ook kan er op die manier (online stemming) door slimmerikken mss wel valsgespeeld worden.
Ik begrijp dat je naar daar moet om te gaan stemmen en ik begrijp ook de mensen die heel ver wonen, ik woon trouwens ook niet dicht bij hun hoor maar heb het er wel voor over, iedereen moet dat voor zichzelf uitmaken....
Dit is mijn mening natuurlijk, no offence ! ;)

BTW, wat moeten de winnaars nu eigenlijk doen want ik heb nog geen mail met info gekregen ofzo en op de site vind ik het ook niet direct terug ?!
Groeten Dimi ! ;)

Mijn Exotisch Hofke (Video's) -> Hier klikken
Dimi Exotisch Hofke

396 bedankjes

Berichtdoor Alain op 06 okt 2010 06:36

Waterboyke schreef:Joepie, ik heb toch ook gewonne, had ik niet verwacht !! :mrgreen:
Veel dank aan diegene die op mij gestemd heeft !! :thai:
En ook dikke proficiat aan de andere winnaars, blij dat er toch meerdere palmvrienden bijzitten !

Koen, jouw stem komt van mij, ik vond het echt een mooie foto !! 8-)

Ik ben ook wel benieuwt of de grote winnaar hier ook vertoefd op het forum maar ik vrees ervoor, zijn naam eveneens als zijn tuin is mij onbekent, nog nooit van gehoort of gezien. :? Het is ook die foto waarvan ik wel dacht dat die zou winnen, die Phoenix zal het hem gedaan hebbe denk ik en de foto is ook mooi genomen !

Wat de opmerkingen betreft dat je naar daar moet om te gaan stemmen begrijp ik wel maar vind ook dat je moet begrijpen dat FC-plant dit organiseert om er zelf ook iets aan te hebben natuurlijk, het zijn ook niet de minste prijzen dat ze weggeven of niet ?! Als iedere deelnemer gewoon online kan stemmen welk voordeel halen zij dan uit deze wedstrijd ? Ook kan er op die manier (online stemming) door slimmerikken mss wel valsgespeeld worden.
Ik begrijp dat je naar daar moet om te gaan stemmen en ik begrijp ook de mensen die heel ver wonen, ik woon trouwens ook niet dicht bij hun hoor maar heb het er wel voor over, iedereen moet dat voor zichzelf uitmaken....
Dit is mijn mening natuurlijk, no offence ! ;)

BTW, wat moeten de winnaars nu eigenlijk doen want ik heb nog geen mail met info gekregen ofzo en op de site vind ik het ook niet direct terug ?!

hey
eerst en vooral ook proficiat met je prijs
ik heb ook geen mail gekregen ,maar ik denk dat we gewoon naar fc plant langs moeten om onze prijs te verkrijgen

gr alain
Alain

21 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Nieuws en tips