Ben hier terecht gekomen omdat we opzoek waren naar een "kamer plant". Aangezien mijn aanstaande vrouw er totaal geen interesten in heeft moest ik maar eens gaan kijken naar een mooie plant.
menig tuincentra gezien, maar allemaal van die standaard kamer planten... Dat is echt niet wat ik wil. na 2 weken gaf ze me deadline. WELKE WORDT HET! ze werd er een beetje nukkig van.
precies die avond vond hem... de plant waar ik helemaal verlieft op was. Laat hem zien aan de vrouw. JA dat is hem! wow die is mooi. Het is de Cyrtostachys renda of wel de Lipstick palm
Mooi, dat is geregeld. Wij zoeken en zoeken, 1 Intratuin heeft hem staan. Wij er heen, blijkt ie 3,5 meter hoog te zijn plus de kosten van 695euro is iets teveel van het goede.
kunnen we een kleine bestellen? Altijd! was het antwoord. Toch werden we gewaarschuwd voor de uber moeilijke palm.
Jawel... tik de naam in. PALMVRIENDEN.NET! Hier is me zeker duidelijk geworden dat het houden van deze palm niet te doen is. sub tropisch klimaat en heel warm.