ik ben Griet, 29 jaar sinds vandaag en ik woon sinds 2 jaar in Ooigem. Dit kleine dorpje bevindt zich tussen Waregem en Kortrijk.Ik ben leerkracht Frans in een beroepsschool in Gent, en verder ben ik nog zelfstandig in bijberoep, kleine winkel in katten benodigdheden.
Na 6 jaar op een appartement gewoond te hebben, eerst 3 jaar in Zottegem, en daarna 3 jaar in centrum Gent, haal ik men hartje op in onze grote (voor mij toch) tuin. Werk in overvloed, maar ik doe het enorm graag.
Vorig jaar heb ik geïnvesteerd in een hobbyserre (alu + veiligheidsglas) om mijn ietwat tropischere vruchten te kweken, zoals meloenen dan

Verder heb ik een passie voor al wat groen is, moest men man me niet tegen houden, zou het hele huis vol staan met planten. Zo heb ik in mijn woonkamer nu: een Musa (een kleintje met 3 pups), een Areca, 3 avocado's, een mangoboompje en een beaucarnea die ik van een gewisse dood heb gered, maar der nog steeds rampzalig uitziet. In de tuin heb ik 2 citroenenboompjes, 1 olijfboom en 1 vijgenboom, verder nog tal van andere planten en kruiden, maar niet echt speciaal.
Momenteel heb ik enkel fotootjes van mijn tuin Anno 2010, 1e jaar van aanleg, Dit jaar ziet hij er al een stuk beter uit, maar de fotootjes komen pas na de opkuis:-D.
Alle foto's zijn te zien op mijn facebookpagina, maar ik zal ze hier ook proberen posten.
http://www.facebook.com/album.php?id=1236729918&aid=2073033