Kevin is de naam :)

Nieuwe gebruikers kunnen zichzelf en/of hun tuin hier even voorstellen.

Re: Kevin is de naam :)

Berichtdoor Christophe op 04 dec 2009 15:13

@ Christophe: mijn vader heeft er één maar in ons land kan je daar eigenlijk weinig mee aanvangen, er is veel te veel lichtpollutie. Als je hier naar boven tuurt zijn enkel de grote sterren nog te zien... je merkt dat pas wanneer je op reis bent en daar ineens duizende sterren ziet fonkelen

Het schijnt hé! Als je daar in de bergen zit, of zelfs in de ardennen heb ik me laten vertellen, zou je bij wijze van spreken de sterren haast kunnen aanraken vertelde iemand me.

Christophe
Avatar gebruiker
Christophe
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 8140
Geregistreerd: 09 aug 2008 20:12
Woonplaats: Stekene (Oost Vlaanderen)
222 bedankjes

Re: Kevin is de naam :)

Berichtdoor KevinC op 04 dec 2009 18:00

200mm F1.8 :o Nice :D
Ik heb eens een keer op het punt gestaan een 70-200 F2.8 maar heb het toen toch maar gelaten.

Wat doe jij met al je fotomateriaal? Zo'n verzameling lijkt mij nu niet iets voor een gewone fotoliefhebber? :)


Christophe, ik niet. ;)

Mijn maan-foto is gemaakt met een kleine telelens (250mm) op het scherpste punt (F10) en daarna nog een beetje gecropt en met het contrast gespeeld. :p
Groetjes,
Kevin
KevinC
 
Berichten: 1691
Geregistreerd: 27 sep 2009 18:30
Woonplaats: Keerbergen
60 bedankjes

Re: Kevin is de naam :)

Berichtdoor amourath op 05 dec 2009 11:29

KevinC schreef:200mm F1.8 :o Nice :D
Ik heb eens een keer op het punt gestaan een 70-200 F2.8 maar heb het toen toch maar gelaten.

Wat doe jij met al je fotomateriaal? Zo'n verzameling lijkt mij nu niet iets voor een gewone fotoliefhebber? :)


Zet die 70-200 toch maar terug op je verlanglijstje hoor, daar ga je héél tevreden van zijn! Is z'n geld zeker waard! (Kies de IS-versie, da's ook z'n geld waard!)

Fotografie is een uit de hand gelopen hobby (nog méér dan de exoten :lol: ) en sinds een jaartje verdien ik daar wel iets mee bij als zelfstandige in bijberoep, maar 't blijft vooral hobby hoor.
Professionele paardenfotografie - http://www.e-horse.be
Avatar gebruiker
amourath
 
Berichten: 2770
Geregistreerd: 14 jul 2009 09:04
Woonplaats: Waregem
112 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Even voorstellen?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten