hallo iedereen

Nieuwe gebruikers kunnen zichzelf en/of hun tuin hier even voorstellen.

hallo iedereen

Berichtdoor pascaldeborah op 29 nov 2009 15:38

hallo iedereen 8-)
ben nieuw van gisteren en zou mij graag eventjes voorstellen

heb gisteren bij cristophe enkele palmen gekocht en ben er zeer tevreden over werkelijk hele mooie palmen ,het is cristophe ook die mij vertelde over dit forum waarna ik mij dan ook dadelijk lid van gemaakt heb
cristophe heeft mij gisteren ook zijn nieuwe aanwinsten laten zien de trachycarpus princeps was er dadelijk verzot op maar de prijs hield mij wat tegen dus na een nachtje te slapen heb ik toch besloten er 1 te kopen die ga ik volgende week waarschijnlijk bij cristophe ophalen

nu iets over mij

mijn tuin was dus al enkele jaren geleden voledig aangelegd ,maar enige tijd geleden heb ik bij iemand dus de trachycarpus fortunei gezien en was er echt verzot op daarom heb ik besloten mijn tuin opnieuw in te richten met wat meer exotische planten met zeker wat verschillende palmbomen die heb ik dan ook bij cristophe gisteren aangeschaft
ben er echt fier op en wil cristophe hiervoor nogmaals voor danken voor de mooie palmbomen
tevens ben ik nog opzoek naar een olijfboom deze moet nog niet echt groot zijn (zie liever mijn planten zelf groot worden) dus heeft iemand olijfbomen te koop of kleine olijfboompjes teveel laat het mij zeker weten mail me foto en prijs door aub

als mijn tuin heraangelegd is ga ik ook zeker fotos plaatsen hierop zodat iedereen kan mee genieten tot hoors en laat maar wat horen van jullie
pascaldeborah
 
Berichten: 22
Geregistreerd: 28 nov 2009 16:31
1 bedankjes

Re: hallo iedereen

Berichtdoor Christophe op 29 nov 2009 16:34

Hey Pascal,

Bedankt voor de complimenten! :D Ik geef graag veel uitleg aan de mensen. Het is echter de passie die spreekt hoor ;)

Dus je wilt graag een Trachycarpus princeps kopen. Super! Je kan deze ophalen als je de gratis zaden komt afhalen.

Ik heb trouwens ook een olijfboompje te koop. (10€) Het is nog een kleintje, maar dat zoek je net denk ik. Het is een struikje, niet zo een op stam met een bolletje. Dat vind ik persoonlijk minder mooi ...

Het is altijd leuk en al meerdere keren gedaan op het forum dat mensen de verschillende stappen van de aanleg van hun tuin op het forum plaatsen met foto's. Is altijd zeer leuk om mee te volgen ;)

Christophe
Avatar gebruiker
Christophe
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 8140
Geregistreerd: 09 aug 2008 20:12
Woonplaats: Stekene (Oost Vlaanderen)
222 bedankjes

Re: hallo iedereen

Berichtdoor Pater-ik op 29 nov 2009 17:17

Hallo,
Welkom en veel plezier hier op het forum en veel succes met het kweken van de exootjes ;) ook besmet met het exotenvirus :D in ieder geval bestaat er niets tegen het virus :D
Grtjs
Patrick
Avatar gebruiker
Pater-ik
 
Berichten: 546
Geregistreerd: 05 maart 2009 11:27
Woonplaats: Liedekerke
23 bedankjes

Re: hallo iedereen

Berichtdoor pascaldeborah op 29 nov 2009 21:47

bedankt voor de reacties patrick en cristophe
ja patrick ben ook gebeten door het virus :lol: el een geluk dat je er niet ziek van kunt worden :lol:
groetjes
pascal
pascaldeborah
 
Berichten: 22
Geregistreerd: 28 nov 2009 16:31
1 bedankjes

Re: hallo iedereen

Berichtdoor videomaster op 29 nov 2009 22:31

ทักทาย

:thai:
Greets Videomaster Thailand Isaan forum
Avatar gebruiker
videomaster
 
Berichten: 1578
Geregistreerd: 30 jul 2009 11:01
Woonplaats: Thailand
31 bedankjes

Re: hallo iedereen

Berichtdoor pascaldeborah op 11 dec 2009 10:35

hier ben ik weer

heb vorige week een nieuwe aanwinst gekocht
de trachycarpus princeps
echt een hele mooie palm
eentje van christophe
bedankt hiervoor christophe ,is wel gemakkelijk als je zo dicht bij elkaar woont he
fotos volgen zeker nog van mijn palmen maar heb ng geen fototoestel , heb er eentje gevraagd voor mijn nieuwjaar
pascaldeborah
 
Berichten: 22
Geregistreerd: 28 nov 2009 16:31
1 bedankjes

Re: hallo iedereen

Berichtdoor Christophe op 11 dec 2009 10:58

Graag gedaan hoor! Jij ook bedankt hé :)

fotos volgen zeker nog van mijn palmen maar heb ng geen fototoestel , heb er eentje gevraagd voor mijn nieuwjaar

Je had er al een aan sinterklaas moeten vragen 8-)
Avatar gebruiker
Christophe
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 8140
Geregistreerd: 09 aug 2008 20:12
Woonplaats: Stekene (Oost Vlaanderen)
222 bedankjes

Re: hallo iedereen

Berichtdoor pascaldeborah op 16 dec 2009 14:59

Christophe schreef:Graag gedaan hoor! Jij ook bedankt hé :)

fotos volgen zeker nog van mijn palmen maar heb ng geen fototoestel , heb er eentje gevraagd voor mijn nieuwjaar

Je had er al een aan sinterklaas moeten vragen 8-)


was niet braaf geweest daarom vraag ik het voor mijn nieuwjaar :evil:
pascaldeborah
 
Berichten: 22
Geregistreerd: 28 nov 2009 16:31
1 bedankjes


Keer terug naar Even voorstellen?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten