Mijn naam is Mark en heb en zwak voor exotische planten...ach ja...wie niet hier ...

Sinds 2000 ben ik helemaal weg van een magische boom die met uitsterven bedreigd wordt. Hij Komt nog maar op een paar plaatsen op de wereld voor, waaronder op de Canarische eilanden, waar ik deze schitterende boom voor het eerst gezien heb.
Voor de lol had ik in 2000 één zaadje gezaaid...na 2 maanden kwam hij ook nog uit...!! Ik was zo blij als een klein kind...

De Drakenbloedboom heeft als unieke eigenschappen dat zijn hars (Drakenbloed) donker rood kleurt bij aanraking van lucht.
Ik wilde er meer over weten. Na een paar jaar ben ik meer Drakenbloedbomen gaan kweken en ook andere palm soorten / strelitzias / brugmansias etc...
Sinds kort heb ik mijn Drakenbloedboom site en facebook pagina online...gaande weg ga ik hier meer info over de Drakenbloedboom plaatsen en ook de voortgang van mijn zaailingen.
Momenteel heb ik een ludieke actie, waarbij ik 1 Drakenbloedboom gratis verloot zodra mijn facebook pagina 100 likes bereikt heeft.
Wil je kans maken op een uniek exemplaar 'like' dan mijn facebook pagina

groetjes
Mark
PS als bijlage zie je mijn allereerste Drakenbloedboom