Verwarmde propogator

Post hier al je vragen in verband met het zaaien en stekken van exotische planten.

Re: Verwarmde propogator

Berichtdoor GeL op 07 mei 2012 21:18

Tosaman schreef:Je kan er ook een geurboompje in hangen, net als in de auto ;)

Hahaha, daar krijg ik waarschijnlijk nog meer koppijn van :D

Gr,
Michel
GeL

200 bedankjes

Berichtdoor Ruud op 12 mei 2012 10:35

Mmmmmm
Laatst bijgewerkt door Ruud op 12 mei 2012 10:39, in totaal 1 keer bewerkt.
Het lekkerste is toch altijd een Palmke in de hand
Ruud

10 bedankjes

Berichtdoor Maaike op 22 mei 2012 16:52

Mensen wees gewaarschuwd, nare ervaring Seedo.nl, Richard Griek

Niet bij Seedo.nl of verwant bedrijf bestellen. Dhr. Richard Griek is uiterst onbetrouwbaar bezig.Hij antwoord wel op mails als je iets wil bestellen, maar eenmaal een bestelling binnen laat hij niets meer van zich horen.
Ik weet waarom hij dit doet, het valt wel goed te raden. Vrij doorzichtig bezig deze oneerlijke verkoper.

(edit door beheerder)
Maaike

0 bedankjes

Berichtdoor Tosaman op 22 mei 2012 17:44

Tsja Maaike, dan moet je wel uitleggen waarom seedo onbetrouwbaar is enzovoorts. Bovendien heeft seedo het Palmvrienden keurmerk, die hebben ze niet voor jolly joker gekregen. Steek van wal, want ik wil daar graag nog een keertje wat bestellen.
5-5-2015 lekker naar AC/DC geweest.
Tosaman

16 bedankjes

Berichtdoor dimi op 22 mei 2012 20:57

Follow me on instagram
exotic_garden_hasselt
dimi

23 bedankjes

Berichtdoor Bjorn. op 02 jun 2012 16:32

Lees dit bericht nu pas, heb 3 dagen terug een bestelling geplaatst.
Nog niks van gehoord, dus ik wacht nog 3 dagen anders neem ik maatregelen.
Bjorn.

5 bedankjes

Berichtdoor oscarbos op 13 jun 2012 19:12

Hallo

Ik had 24 mei wat bij seedo besteld.
Ik kreeg hier geen bevestiging van via de mail en heb seedo meerdere keren geprobeerd te bellen.
Dus ik begon bang te woorden dat wat Maaike zei over seedo waar was.

Echter een paar dagen nadat ik een mailtje had gestuurd stond er een berichtje op de website klaar, dat er iets miss was gegaan bij de bestelling met excuses en dat er wat gratis zaden en spulletjes bijgevoegd waren.

Vandaag kreeg ik dan mijn order binnen. En er waren 4 stek tree's extra (had er 4 besteld origineel) 5 zakjes zaaden (waaronder een passiflora die ik nog niet had :thumb_up: ) en een zakje Gloriosa lelie's gratis toegevoegd.

Helaas is Seedo dus soms wat slecht bereikbaar (alles gaat via je account op de website, en zo miss je snel iets) Maar dat maakt hij meer dan goed wat mij betreft met de service. :applaus:

Ik moet dan ook zeggen dat ik meer dan tevreden ben met seedo en hoe dit is afgehandeld !

Nu will ik natuurlijk niet beweren dat er niks fout is gegaan bij Maaike...
Dus mijn vraag is dan ook @Maaike : Is het probleem nu wel aal opgelost?

iets meer on topic nu.

Ik ben zelf all een tijdje bezig met het maken van een zaai/stek kas om planten in te vermeerderen.
Als verwarming heb ik 4 * 15 watt verwarmingsmatjes gekocht en de stuur electronica zelf ontworpen en gebouwd. Dit werkt nu stabiel. All heb ik ook rekening gehouden in het ontwerp met een vernevelaar. Dit is een apparaatje (kost zo'n 15 euro) die een hele fijne waternevel of mist maakt.Dit is vooral nuttig om het leven van stekjes te verlengen doordat je het vochtverlies beperkt.

nu is mijn vraag : heeft iemand ervaring met een vernevelaar ? En op wat voor'n tijdschema zet je hem ?

groeten
oscar
oscarbos

1 bedankjes

Berichtdoor Rob op 13 jun 2012 23:53

Maaike schreef:Mensen wees gewaarschuwd, nare ervaring Seedo.nl, Richard Griek

Niet bij Seedo.nl of verwant bedrijf bestellen. Dhr. Richard Griek is uiterst onbetrouwbaar bezig.Hij antwoord wel op mails als je iets wil bestellen, maar eenmaal een bestelling binnen laat hij niets meer van zich horen.
Ik weet waarom hij dit doet, het valt wel goed te raden. Vrij doorzichtig bezig deze oneerlijke verkoper.

(edit door beheerder)

Hi Maaike.

Allereerst welkom op het forum, en veel leesplezier!

Dat gezegd hebbende; gebruikelijk stelt men zich eerst hier voor en leert wat mensen kennen, alvorens al te kritische noten te kraken. Deze weinig constructieve vorm van kritiek word per definitie minder op prijs gestelt.
Zeker bedrijven die een "Palmvrienden OK" logo hebben worden natuurlijk altijd extra kritisch bekeken, en door op en aanmerkingen minstens op een constructieve manier te brengen, kan eea absoluut worden besproken zonder dat bedrijf of zelfs leden in diskrediet worden gebracht, omwille van een incident.

Wellicht ten overvloede: Mocht er inderdaad sprake zijn van een persoonlijk issue met een bedrijf door niet levering, slechte respons danwel service, dan is het forum nog niet het juiste middel. Zelfs het beste bedrijf heeft wel eens een 'unhappy customer', en de beste manier om dergelijk geschillen op te losen is direct 1 op 1 contact.

met vr groet
Rob

08/09, -14.7°C__14/15, - 3.6°C__20/21, -9.1°C
09/10, -10.0°C__15/16, - 5.9°C__21/22, -5.2°C
10/11, - 7.9°C__16/17, - 7.9°C__21/22, -6.9°C
11/12, -14.7°C__17/18, - 8.3°C__22/23, -7.1°C
12/13, - 7.9°C__18/19, - 7.5°C
13/14, - 0.8°C__19/20, - 2.8°C
Rob
Beheerder
Beheerder

1136 bedankjes

Berichtdoor vdbruben op 09 sep 2012 12:59

Ik heb eveneens een verwarmde propagator gekocht bij www.vlaamszaadhuis.com.
Ik kreeg de propagator al na 2 dagen thuis geleverd maar eenmaal dat ik hem in het stopcontact stak, deed hij helemaal niets...

Op mijn mails wordt tot op heden niet geantwoord, zou het verstandig zijn op de progatator terug te sturen? (ik heb hem nog niet moeten betalen)
vdbruben

0 bedankjes

Berichtdoor Tosaman op 09 sep 2012 21:47

Ik zou de pragototar terugsturen, en wel ogenblikkelijk.
5-5-2015 lekker naar AC/DC geweest.
Tosaman

16 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Zaaien en stekken