hoge plastic potjes

Post hier al je vragen in verband met het zaaien en stekken van exotische planten.

hoge plastic potjes

Berichtdoor palmpje op 23 jun 2009 22:27

Ik ben opzoek naar hoge plastic potjes die worden gebruikt voor zaailingen van palmen en dergelijke. Deze zijn bv 7 op 7 cm maar dan wel 15 cm hoog +/-. Waar halen jullie je potjes? zou graag een heel doosje aanschaffen zodat ik weg kan. Bedankt
Een mooie palm in je eigen tuin is een waar genot! Iedere morgen ben ik weer nieuwsgierig om te kijken hoe mijn tuin er uit ziet!
Avatar gebruiker
palmpje
 
Berichten: 112
Geregistreerd: 27 apr 2009 20:38
1 bedankjes

Re: hoge plastic potjes

Berichtdoor Pietn op 23 jun 2009 22:31

Ge zijt gij ook van W Vlaanderen he ;) ga anders eens kijken in floramarket in Moeskroen ik denk dat ik er daar heb zien liggen. Anders gaan er wel forumleden u kunnen verder helpen :)
Pietn
 
Berichten: 396
Geregistreerd: 19 mei 2009 23:37
Woonplaats: Marke
7 bedankjes

Re: hoge plastic potjes

Berichtdoor Christophe op 23 jun 2009 23:41

Hallo Palmpje,

Bij Europalms had je deze zaterdag kunnen aanschaffen. Ik verkies de maat 7x7x18 voor hobbykweek.

Groeten,
Christophe
Avatar gebruiker
Christophe
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 8140
Geregistreerd: 09 aug 2008 20:12
Woonplaats: Stekene (Oost Vlaanderen)
222 bedankjes

Re: hoge plastic potjes

Berichtdoor palmpje op 24 jun 2009 21:07

Ik ga eens informeren bij een groothandel. Zou graag een volledige doos kopen. Daar zitten dan 1000 potjes aan een gunstige prijs ( 40-50 euro). De overbodige potjes ruil ik wel dan voor zaadjes en stekjes bij jullie :mrgreen:
Een mooie palm in je eigen tuin is een waar genot! Iedere morgen ben ik weer nieuwsgierig om te kijken hoe mijn tuin er uit ziet!
Avatar gebruiker
palmpje
 
Berichten: 112
Geregistreerd: 27 apr 2009 20:38
1 bedankjes


Keer terug naar Zaaien en stekken

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten