| 719 bedankjes |
| 357 bedankjes |
| 34 bedankjes |
Dennis_S schreef:Dat lijken mij gewoon Cordylines.
| 719 bedankjes |
| 31 bedankjes |
Bizzz-R schreef:Het zijn wel Dracaena's, maar geen D. draco. Welke soort dan wel? Beats me. Kan ook een cultivar of hybride zijn.
| 719 bedankjes |
draco schreef:Bizzz-R schreef:Het zijn wel Dracaena's, maar geen D. draco. Welke soort dan wel? Beats me. Kan ook een cultivar of hybride zijn.
Als je niet weet wat het is, hoe kun dan zo zeker zijn dat het geen draco is?
| 31 bedankjes |
| 719 bedankjes |

| 1149 bedankjes |
Rob schreef:Ik geloof ook niet in D. draco om eerlijk te zijn...
Waarom ...? Lastig.
Is wel te testen, pak maar een mes en kijk of ie echt bloed....
| 149 bedankjes |
Keer terug naar Plantenidentificatie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten