Mooimooimooi! Dus je Jubaea staat sinds dit voorjaar in de vollegrond of al langer? Wel een bijzondere groei voor in pot! Bij mij groeien ze in pot lang zo hard niet, maar ik heb het dan wel over jonge exemplaren. Na drie zomes in de volle grond had ik het eerste jaar tee balderen, tweede jaar dire bladeren en derde jaar 3,5 bladeren + dikker wordende speer. Ik hoop dit jaar op vijf uit te komen, maar dat is hopen!
Inderdaad een mooie Jubaea Stefan En ik zie dat jij ook eens bij Jan bent langs geweest Kan je geen overzicht foto maken van je tuin want die staat toch vol met palmen ? Heb je veel verlies van de Trachy's ?
Ik zal morgen fotos maken. vandaag de hele tuin/jungle vol kokosschors gelegd. enkel het paadje nog. de phoenix omgepot in 300l pot. stam 50cm. dit jaar enkel cautleya robusta verloren....
Zoals gezegd: gisteren foto's gemaakt van de tuin met de kokosschors eerst zonder de gele kiezel tussen het paadje en ook foto's met de gele kiezel tussen het paadje... eindelijk geraakt de tuin volledig afgewerkt.
Mooi Stefan, bedankt voor de foto's. Die Phoenix hoort in de volle grond Heel mooi met al dat grind Ik kan dat helaas niet omdat ik steeds veel moet uitgraven enz...