Terugblik

Op dit forum kan je je foto's en YouTube video's delen met andere leden van het forum. Zet video's tussen youtube - tags.

Re: Terugblik

Berichtdoor jos944 op 04 jan 2015 16:01

Mooi hoor. Is jouw tuin ook te bezichtigen tijdens de open exotendagen??
Met Palmen in je tuin ben je elke dag een beetje op vakantie.

Jos en Saskia tuintje
viewtopic.php?f=49&t=11940
jos944

135 bedankjes

Berichtdoor Dimi Exotisch Hofke op 04 jan 2015 19:15

Altijd leuk om zulke oude foto's te zien van liefhebbers die al tientallen jaren bezig zijn met de hobby :thumb_up: Prachtig Han en bedankt om met ons te delen. Bij vele foto's kan je iedereen wijsmaken dat dit ergens in een ver buitenland is getrokken. Ik zie er ook enkele juweeltjes tussen staan, knap man ! :applaus:
Groeten Dimi ! ;)

Mijn Exotisch Hofke (Video's) -> Hier klikken
Dimi Exotisch Hofke

396 bedankjes

Berichtdoor batdah op 05 jan 2015 11:59

Het valt me op dat er vooral bomen in de tuin staan op een korte plantafstand..het lijkt mij daar erg donker??..

Leuk dat je de nostalgische plaatjes met ons wilt delen zo krijgen wij een indruk van toen.. 8-)
Groeten vanuit centraal Portugal waar het leven en het klimaat nog goed is
batdah

149 bedankjes

Berichtdoor draco op 05 jan 2015 12:40

@batdah - Dat klopt, de aangeplante bomen waren feitelijk ongeschikt voor deze kleine tuin een beginnersfout. Omdat de grond bij deze woning in erfpacht was en wij behoefte hadden aan een royalere tuin, heb ik tenslotte geen moeite meer gedaan om de opkomende jungle te beteugelen. Ook in de huidige tuin staan veel boomgewassen, maar overwegend kleinere soorten uit de 4e categorie zoals Japanse esdoorns, e.a. kleur-,treur- en dwergvarianten.
"Alleen mensen die kunnen twijfelen zijn in staat hun wereldbeeld bloot te stellen aan nieuwe feiten en inzichten"
draco

708 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Foto album en video