En de foto's van 2016:
De smalle border die schuin naar achteren liep heb ik recht getrokken. Die staat nu vol canna's, Colocasia pink china, Fatsia, daglelies, Crocosmia, ooievaarsbek en nog wat ander klein spul.
Het middengedeelte is bedekt met de bodembedekker Waldsteina ternata. Helaas komt hier massaal zevenblad doorheen. Ik ben nu bezig om alles eruit te halen en het midden vol te zetten met een andere bodembedekker, Leptinella squalida. Dit is een heel laag mosachtig plantje die je op de foto's van 2015 al tussen de stapstenen ziet.
Omdat ik hou van een open, overzichtelijke tuin (zonder zevenblad!!) wil ik misschien het midden gedeelte ook laten betegelen. Dan zou ik de borders langs de randen dus behouden. Langs de afscheidingen wil ik zo'n 2 meter voor de borders aanhouden. Maar daar ga ik volgend jaar opnieuw eens over nadenken.
Volgend jaar komt er sowieso een nieuwe schutting. Is hard nodig. En andere tegels die wat sfeervoller zijn

Ps: de peuk bij de Ensete M zag ik later pas

Is niet van mij. Dankzij de flatgalerij van mijn bovenburen vind ik allerlei troep in mijn tuin.