Ik ben voor mezelf begonnen om verschillende foto reeksen te maken van bepaalde planten uit mijn tuin om zo mooi de groei evolutie te kunnen bekijken en blijven opvolgen.
Iedereen houd er wel van om groei evolutie foto's te zien van allerlei planten. Daarom kwam mijn inspiratie om een speciaal topic te openen waar iedereen dergelijke foto reeksen kan posten. Altijd leuk om te kunnen zien wat al gepresteerd is hier bij ons in de Benelux.

Het is dus de bedoeling dat jullie foto's posten van planten uit jullie eigen tuin, van hoe het eruit zag bij aanplant tot hoe het er nu uitziet wat het al geworden is of was. Dus niet 1 foto van een mooie plant maar meerdere ervan zodat we mooi de groei evolutie kunnen zien

Ikzelf zal alvast starten met een zeer uitgebreide foto reeks. Deze is van een Brahea armata, 1 van de palmen die al het langst in mijn jonge exoten tuin staat. Gekocht als kleine palm in 2008 en in de volle grond uitgeplant op 21 Maart 2009... Foto's staan op volgorde en jaartal uiteraard, zijn klikbaar en zijn benoemd naar de exacte datum wanneer ze genomen zijn.
2008

2009

2010

2011

2012

2013

2014

Veel plezier ermee en in de toekomst volgen nog meer dergelijke foto reeksen van mijn kant.