Nieuwe border gemaakt. Armata verplant, wederom een hele klus flink wortelstelsel. Geen geld voor yakuzzi dus denk gras totdat ik misschien volgend jaar al mijn tegelwerk ga vervangen voor flagstones uit Kroatië
Thanx Rick. Tis ook flink aanpoten. Sochtends vroeg wakker. Kids naar school. Bikkelen. Kids halen . Wisseldiensten . Maar de hobby geeft energy en een gezonde drive. Dit was de chamaerops in 2011. Schrik altijd van de fotos uit het verleden hoe alles groeit.
Rechter border rond gemaakt. Middendeel verder afgestript, na een tijdje konden mn armen niet meer puin afvoeren dus mijn zoon en zijn vriendjes kunnen verleiden tot een "heitje" voor een karweitje. Naja voor een heitje komen ze hun bed niet meer uit dus alle 3 2 euro gegeven voor 4 keer puin weg brengen
Mooi gedaan Zeg! Ziet er meteen veel ruimtelijker uit, ondanks je het niet kon laten om er toch nog even een Brahea tussen te proppen Die jacuzzi zou het plaatje trouwens wel af maken he De Butia en Phoenix hebben zo te zien geen verplanting ondergaan?
Não faz mal!
2022 minimum 24,7 - maximum 33,6 2023 minimum 23,9 - maximum 34,0
Nee de butia en phoenix blijven voorlopig even waar ze zijn. Eigenlijk vind ik het effect wel leuk zo. De armata stond een meter ervoor dus heb ik even verder naar achteren geschoven . De palmen komen zo iets meer tot hun recht. Feit blijft dat mijn tuin eigenlijk gewoon te klein blijft voor en een flinke cham. en een phoenix en een butia etc. Eigenlijk is alleen een phoenix al te groot maar goed. Blijft een hobby . Ik ben weer verliefd op mn tuin en mn meissie weer op mij we zitten op dit moment nog heerlijk buiten op onze nieuwe tuinset onder de waggy
YOLO je leeft maar 1 keer .. voor 1000 tot 2000 euro heb je al een jacuzzi van marktplaats
Mooie tuin man ziet der goed uit, word wat moois
inflatie = diefstal, kapitalisme = moderne slavernij, democratie = een illusie, c02 = goed voor planten, fijnstof is pas slecht, "don't believe your tell lie vision", het probleem is niet degene die slecht zijn, het zijn de gene die het toelaten