We zijn eindelijk gestart, vergunningen zijn rond, electriciteit voorziening is aangelegd en er is een begin gemaakt met de tuinafscheiding. Beide zijkanten en de achterkant van de tuin krijgen een 2 meter hoge muur om achter het huis wat privacy te genereren, de voorkant met de oprijlaan blijft volledig open.
Vanaf volgende week zal er met een groter team gewerkt om de voortgang te waarborgen. De planning is om nog eind November, of in ieder geval voor het eind van het jaar onze nieuwe woning te betrekken.
Het terrein is ruim 400 m2 waarvan ongeveer 200m2 overblijft voor de aanleg van de tuin.
In tegenstelling tot onze grote tuin bij ons vakantiehuisje is dit formaat gemakkelijker te irrigeren, daarnaast zal de bodem ook beter vocht kunnen vasthouden (geen zand).
Ik wil komende maanden met regelmaat wat updates van ons nieuwe project plaatsen. Het is misschien nu nog maar weinig plant gerelateerd, maar dat komt later vanzelf. Ik heb afgelopen maanden al een leuke collectie palmen verzameld, welke staan te popelen om uitgeplant te worden. Ik wil hier als soort van naslag vanaf het begin een verslag van de voortgang vastleggen.
Bij deze alvast enkele foto van het prille begin.

- IMG_20230615_171440552_HDR3_87.jpg (858.81 KiB) 2349 keer bekeken

- IMG_20230615_171508842_HDR2_50.jpg (640.46 KiB) 2349 keer bekeken