Eindelijk Nu kan ik zelf een biertje buiten drinken met lekker weer buiten. Heb inmiddels wel al meer dan 100 slakken gevangen met mijn biervallen Maar goed opnieuw wat plantjes buiten gezet en hopen dat ze nu buiten kunnen blijven en dat de rest ook snel naar buiten kan. Groet Arno
Dit is het weer wat we willen. Ook al lopen we met alles ver achter bij andere jaren, is het toch heerlijk om weer in de tuin aan de gang te kunnen. Een groot gedeelte van de boomvarens hebben we buiten gezet, waarbij het me opviel dat vooral de dealbata zeer mooi door de winter is gekomen. Ook hebben we wat tuin opgeschoont en potten gevuld. We hebben de afgelopen tijd natuurlijk niet stil gezeten. we hebben meer dan 150 slakken gevangen en ik denk dat we ook de woelratten ver kwijt zijn. Groet Arno
Ja slangenbaard heb ik hier ook staan, onbeschermd komen ze prima de winter door, hier staan ze gewoon in de grond en in de schaduw. Ze zijn nu na 2 jaar eindelijk goed aan het uitlopen
Ook hier staan ze natuurlijk gewoon in de volle grond. Ik heb de gewoonte om ook veel planten in pot te houden, steeds als ik wat te veel heb zet ik dat in een potje, maar ook van planten die net wel net niet buiten kunnen zorg ik er voor dat ik die altijd ook in pot heb. Nu heb ik bij mijn broer een stuk tuin mee veranderd en daar stond nog al wat slangenbaard in, vandaar dat ik er zoveel potjes van heb staan momenteel. Groet Arno