Je moest echt goed kijken ik zag een glanzende stamzijde door de lichtweerkaatsing en het korte blad! Maarja het is een palmforum en dan valt dit op! Het is wel een goede imitatie waar men zich verder geen zorgen om hoeft te maken
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC 2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC 2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC 2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC 2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC 2022 min. -09.0ºC --- max. 39.7ºC
Het zou ook niet mijn keuze zijn, als het maar wel een goed plastic palm is. Niet dat die na een zomer al helemaal is verkleurd.
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
ONwijs gaaf gedaan, echt jaloers op jullie huis, prachtig! Tuin ook super ook al hou ik niet zo van wit grind. Maar top top top! en hahaha een plastic plam, sja why not, hopelijk blijft hij mooi. Heb jaren een megagrote nepcactus in mijn tuin gehad ook iedereen dacht dat ie echt was, totdat ie na een jaar of 7 echt uitelkaar viel, haha
Het is weer voorjaar dus we mogen weer! na wederom een strenge winter staat alles er gelukkig nog goed bij, wonderlijk hoe de bananen in dit barre klimaat toch maar weten te overwinteren...
Dit jaar gaan we de tuin verder oppakken, vorig jaar was het slechts een begin en gezien jullie op het forum ook niet stil zitten moet ook ik blijven vernieuwen om er een beetje bij te horen!
Ten eerste 2 grote Jubeae's gekocht bij Barteljo om een beetje vulling te krijgen... verder gaan we stekken van onze eigen planten (scheelt toch weer knaken hé!) en gaan we wederom proberen wat planten af te troggelen van verschillende tuincentra's onder het mom: "... Je verkoopt dat ding toch nooit, het kan niet eens tegen een fatsoenlijke winter, dus... maar, voor een zacht prijsje wil ik je wel losmaken!" Werkt niet altijd, maar toch leuk om te proberen.