We zijn twee weken verder en alles veranderd snel in de tuin dus tijd om nog eens rond te gaan met het foto toestel in de tuin, alle foto's zijn klikbaar, veel kijk plezier
de eerste foto's zijn van mijn 2 jaar oude vijver, het biologisch evenwicht staat mooi op punt wat resulteerd in kraakhelder water
de bruin oranje en de donkere vis zijn de dokters van de vijver dit zijn de groen en bruin zeelt
bloei van de Colocasia Pink China
onderkant van de Albizia Jullibrisin waar ik net de eerste bloemen van heb ontdekt
bloei van Kalmoes,een moeras plant met desinfecterende eigenschappen
zaaddozen van de gele Iris
dit is een vaste plant maar vind het een hele mooie genaamd Lobelia Queen Victoria
Hibiscus Palulstris
Apios Americana of Indiaanse aardappel,de vrucht kan gegeten worden, het is een klimplant zoals je kan zien en de bloemen zouden naar chocolade ruiken, ik ben benieuwd
Tetrapanax is goed op dreef
Colocasia Pink China word nog groter dan vorig jaar
Hosta lelie
Jiaogulan zou de gezondste plant op aarde zijn ,een rankfijne klimplant die enorm hard groeit zoals mij voorspeld was
nog enkele grootbloemige Hibiscussen
Colocasia Burgundy Stem in het moeras gedeelte van de vijver
rode Begonia
kattensnor
Canna Musafolia en Canna Stuttgard
Canna Wyoming
Opuntia
Colocasia Fontanessi komt van Niek--------La Palmeraie
éénjarige Hibiscus
Colocasia Black Magic
Ik doe voor de tweede maal mee met de Open Exotentuinen dus je kan alles komen bewonderen op 25 juli van 14u tot 19u, op 26 juli van 11u tot 19u en ik doe ook mee op 30 augustus van 11u tot 19u.
alle info is te vinden op de volgende link
https://www.google.com/maps/d/viewer?mi ... sp=sharingwie mijn tuin komt bezoeken kan ook een bezoekje brengen aan de tuin van Waterboyke met oa zijn prachtige palmbomen, zijn tuin is 5 minuten rijden van bij mij uit dus de moeite waard om langs te komen
Groeten, Jaak