Hard gewerkt de laatste dagen. De wagerianus verplaatst en daarvoor in de plaats de yuccas geplant. Was een leuk klusje, erg goed geworteld allemaal. De yucca is een stuk hoger dan ik dacht. Kwam omdat hij op de oude plek schuin was gaan staan. Wordt dus weer een verhuizing over een oaar jaar als hij het redt. De variegata srond jaren in de schaduw en heeft lange slappe lelijke bladeren maar zal compacter worden nu hij veel zon krijgt en dicht bij de warme muur van het huis staat. De aankleding moet verder nog gebeuren maar het grootste werk zit er voor deze jongens gelukkig even op
Thanx . Jozef denk je dat ik hem droog moet houden? Ik weet nog steeds niet helemaal welk soort het is. De vraag vaker uitgesteld maar nooit een definitief anrwoors gekregen. Afgelopen winter niet beschermd. De winters daarvoor alleen droog.
Ik ook Jozef maar omdat ik in de omgeving best wel veel look a likes gewoon onbeschermd jaren zie staan, was ik dat ook van plan met deze te doen. Aangezien het soort wat nu aangegeven wordt, gevoeliger is voor vocht en dus rot, zal ik hem toch denk ik maar droog houden swinters. Het plekje waar huj nu staat is wel het droogste plekje in de tuin dus dat voordeel is er wel al.