![]() | 341 bedankjes |
![]() | 0 bedankjes |
Patriickjoo schreef:Hier alles toevallig gisteren ingepakt met kooien en blad, alleen de zakken moeten nog binnen komen.
Hoop dat deze morgen komen, 2 nachtjes zonder zakken overleven ze wel hoop ik!
Heb er ook voor gekozen om 1 Musa Basjoo die helemaal beschut/ingegroeid is tussen andere planten onbeschermd te laten; op die plek hoeft hij van ons niet betreft te blijven staan, maar mocht hij het wel overleven is het ook leuk als experiment.
![]() | 341 bedankjes |
![]() | 45 bedankjes |
Mate schreef:Patriickjoo schreef:Hier alles toevallig gisteren ingepakt met kooien en blad, alleen de zakken moeten nog binnen komen.
Heb er ook voor gekozen om 1 Musa Basjoo die helemaal beschut/ingegroeid is tussen andere planten onbeschermd te laten; op die plek hoeft hij van ons niet betreft te blijven staan, maar mocht hij het wel overleven is het ook leuk als experiment.
Dat doe ik al een jaar of 16 maar heb nogsteeds basjoos in de tuin...
![]() | 1132 bedankjes |
![]() | 40 bedankjes |
Rob schreef:Mate schreef:Patriickjoo schreef:Hier alles toevallig gisteren ingepakt met kooien en blad, alleen de zakken moeten nog binnen komen.
Dat doe ik al een jaar of 16 maar heb nogsteeds basjoos in de tuin...
Jij zit dan ook wel in Costa del Hoofddorp Matko![]()
![]() | 341 bedankjes |
![]() | 0 bedankjes |
![]() | 9 bedankjes |
![]() | 341 bedankjes |
Keer terug naar Winterbescherming
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten