Forumuitstap

In dit forum worden de forumuitstappen, exotische planten beurzen en gezamenlijke aankopen (acties) gepost.

Forumuitstap

Berichtdoor alloo op 28 mei 2012 16:02

Als ik mij niet vergis, stond hiet gisterenavond een topic, gestart door Viviane over een forum uitstap naar Grenada ,waar is die heen ? of is dit niet toegelaten ?

groetjes Fons
alloo

58 bedankjes

Re: Forumuitstap

Berichtdoor plasta op 28 mei 2012 18:04

Dat bericht is inderdaad verwijderd.

Raymond
plasta

146 bedankjes

Berichtdoor Viviane op 29 mei 2012 21:40

ondanks ik duidelijk had aangegeven dat hier geen enkel commercieel belang bij gediend is maar het alleen en enkel te doen is om exoten fanaten de kans te bieden om een onvergetelijke reis te maken, waarbij ik mezelf geheel vrijblijvend en zonder enige vergoeding ten dienste zou stellen, werd dit als "commercieel" beschouwd.

een bbq bij een verkoper van exotische planten is dat blijkbaar niet :cry:
Viviane
Viviane

1 bedankjes

Berichtdoor Christophe op 29 mei 2012 22:03

Dag Vivane,

Ik ben Christophe, een van de beheerders en oprichter van Palmvrienden.

Om eerlijk te zijn ben ik geheel niet mee met de hele discussie of onenigheid over het eerder verwijderde topic. Voor zover ik het heb begrepen (heb allemaal snel gelezen hoor) stonden er commerciële belangen in, die net iets te ver gingen. Het kan natuurlijk ook zijn dat wij dit verkeerd geïnterpreteerd hebben, maar laat ons dit in het midden houden. Het is nu zo en mijn excuses mocht het foutief verwijderd zijn (we zijn maar een vriendenforum hé ;) )

Maar merk op dat wij met canna banana in de verste verte geen commerciële doeleinden hebben hé. Ze stellen hun exotische tuin gratis ter beschikking als locatie waar wij onze bbq kunnen organiseren waar wij maar al te graag op ingaan. Zij pikken dan een graantje publiciteit mee, dus win/win situatie lijkt me. Iedereen blij :thumb_up:

Groetjes,
Chirstophe
Christophe
Beheerder
Beheerder

222 bedankjes

Berichtdoor TropiRo op 29 mei 2012 22:09

Kleine aanvulling op Christophe:
Guus en Nadia beide lid van dit forum stellen hun siertuin beschikbaar als liefhebbers en niet als bedrijf.
Boompje groot, plantertje dood.

www.myfernshop.com
TropiRo

112 bedankjes

Berichtdoor Viviane op 29 mei 2012 22:59

Hallo Christophe,

Bedankt voor je reactie, ik had je net een bericht gestuurd, maar dat heeft jou reactie dus gekruist. Ik kan alleen bevestigen wat ik al eerder naar Raymond toe deed, dat ikzelf hoegenaamd geen enkel commercieel belang heb bij mijn voorstel. Overigens als je het leest zal je duidelijk zien dat het eerder een "ballonnetje" is dat ik opliet met als doel dat de leden er eens van gedachten zouden over wisselen tijdens de bbq.

Ik ben geen reisorganisatie, heb geen belangen in de hotel industrie hier of zo, maar enkel zoals de anderen op dit forum een liefhebber van exoten. Alleen omdat ik nu op een exotische locatie woon, dacht ik dat het mogelijk wel eens een leuk idee kon zijn om andere leden een onvergetelijke reis te laten maken. Mijn enige insteek is dat ik me ten dienste willen stellen en helpen bij de organisatie, omdat ik hier nu eenmaal woon en weet wat interessant en/of leuk is. Verder wil ik alleen aangeven waar je bij wie terecht kan voor resi en verblijf, maar ikzelf heb en wil daar ook niets mee te maken hebben, precies om ook maar enig vermoeden van belang te vermijden.

Ik stel gewoon voor dat je het (nog) eens goed doorleest en eventueel aan de leden voorlegd en ze zelf laat beslissen of dit belangeloos is of niet.

Ik vind het gewoon spijtig dat een ongedwongen en uniek voorstel zelfs het daglicht niet haalt.

Viviane
Viviane

1 bedankjes

Berichtdoor Christophe op 29 mei 2012 23:28

hmm, ik heb geen bericht ontvangen ...
Christophe
Beheerder
Beheerder

222 bedankjes

Berichtdoor Viviane op 29 mei 2012 23:44

vreemd, maar hoedanook, ik heb mijn opinie duidelijk gesteld. Denk overigens dat dit hier niet de plaats is om de discussie verder te zetten. Ben steeds bereid om er verder over van gedachten te wisselen indien iemand dat wenst.

Viviane
Viviane

1 bedankjes

Berichtdoor Ladymacsalsa op 29 mei 2012 23:56

Hallo / hallo ,
Niet zeuren leuk houden ., ikzelf vind dit een geweldig forum.
Leuke mensen geweldige uitstapjes en niet te vergeten zeer leerzaam .
Had het over leuke mensen hier., er zijn zelfs mensen bij die hun tuin ter beschikking stellen.
Prachtig toch zo moet het naar mijn mening blijven .
Helaas ga ik de b.b.q. moeten missen vanuit Enschede is dit mij te ver .
Wens jullie allen veel tropische liefde toe en veel eetplezier bij de B.bq.
Doei
Ladymacsalsa

13 bedankjes

Berichtdoor turtleboy op 30 mei 2012 10:16

Als je een discussie zeuren noemt er wordt gereageerd op het verwijderen van een bericht en dit heeft niets te maken met bbq en leuke mensen.
Heb het bericht toevallig gelezen en naar mijn mening stond er niets commercieels in vermeld maar als er mensen zijn die niet goed lezen en dan maar meteen conclusies trekken vind ik een beetje jammer.
Had al eerder gereageerd maar mijn bericht zelf verwijderd maar omdat het me niet lekker zit toch even deze reactie.
Legio patria nostra
Honneur et Fedelite
turtleboy

72 bedankjes

Keer terug naar Uitstappen, beurzen en acties