Ooh ja, ik heb voor de mensen die iets (of niets) bij MIJ kopen een leuke verrassing waar de meeste mensen hier hun bed al niet meer voor uit komen, maar toch...
Mijn bezoek staat ook vast, eerste echte plantebeurs is in zicht! Ik heb eventueel zaailingen Sabal barmudana, iets grotere (met gedeeld blad) chamaerops humilis cerifera, zaailingen Agave parryi. Interesse? PB!
Weet iemand of er ook perlite te koop is op deze beurs? Mijn zak is op!
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
Alleen heel erg jammer dat de weersvooruitzichten voor maandag heel erg slecht zijn. Regen, regen en nog eens regen. Ik hoop dat de weersberichten nog veranderen....... En anders word het geen heel lang bezoekje!! Maar ik kom wel al gaat het stortregenen....
"Een dwaas ziet niet dezelfde (palm)boom als een wijze."
Ja bij de zadengigant, zal aan bram vragen of ie ook perliet me eneemt! gr. Ruud Ik heb eventueel zaailingen Sabal barmudana, iets grotere (met gedeeld blad) chamaerops humilis cerifera, zaailingen Agave parryi. Interesse? PB!
Weet iemand of er ook perlite te koop is op deze beurs? Mijn zak is op! [/quote]
Zolang het droog is vind ik het prima, de planten geven dat extra zomerse sfeetje he!
@Ruud, zal Bram ook is mailen
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832