@Rob, ben te moe voor een opmerking

.
@Plasta, mooie overzicht foto.
Leuk om weer een aantal oude gezichten te zien maar dit keer waren er ook vele nieuwe leden aanwezig zelfs 2 die zomaar langskwamen maar de namen zijn mij weer ontschoten.
Het was zeker een geslaagde dag, ik was al vroeg aanwezig om het een en ander klaar te zetten en te regelen, ging om 7:30 uur de deur uit en was om 18:45 weer thuis maar heb er geen spijt van.
Toen ik vanmorgen uit Amsterdam vertrok regende het nog maar meer ik de buurt van Gardenpalms kwam werd het steeds mooier weer en dan hebben wij geweten ook in de kas.
Wij zijn begonnen om 11 uur met een bakje koffie waarna de uitleg van Herbert begon, de uitleg ging over het bedrijf, hoe het tot stand is gekomen en waar zij zich op richten.
Na de uitleg tijdens de koffie vertrok de groep naar de showtuin waar sommige palmen een betere uitleg kregen waarna de groep weer naar de kas vertrok om een kleine uitleg te krijgen over o.a. de T. takil, T. geminisectus en T. sp nova.
Waar veel mensen niet op hadden gerekend dat ze een zaailing van de T. takil mochten uitzoeken, Herbert bedankt daarvoor

.
Na het gezammelijk door de kas lopen ging iedereen zijn eigen weg opzoek naar de planten die op hun verlanglijstje stonden.
Ik heb niet veel foto's genomen maar dit zijn ze.
Uitleg in de showtuin.

Uitleg bij de T. takil waarna iedereen een zaailing mocht pakken.

Uitleg bij de T. geminisectus en T. sp nova.

Wimkoh heeft tegenwoordig een grotere tuin....

Ik heb mij dit keer kunnen inhouden met planten voor mijn collectie, ik heb maar 1 plant aangeschaft.
Was eigenlijk jammer dat Rob al vertrokken was want had dit keer zijn hulp nodig met het inladen van mijn nieuwe Para
jubaea tor var tor, hij was niet te tillen zo groot.....

Herbert nog bedankt voor de mooie dag

.
Gr, Ro