In samenwerking met Ronald van Soldt en Jeroen Braakman organiseer ik een Internationale bijeenkomst in de plantentuin Meise (Brussel) op 30 mei 2015. Het gaat uit van de European Cycad Society, maar om het aantrekkelijk te maken voor een grotere groep mensen hebben we besloten om er de plantengroepen succulenten, ariods, en palmen bij te doen. Het zal zich afspelen rond en in het kasteel op het terrein van Meise. Er zullen lezingen plaatsvinden in het kasteel. Er zullen rondleidingen zijn achter de schermen verzorgd door Meise zelf en buiten op het terrein zullen standhouders staan met een heel divers plantenaanbod. Wil je bij deze dag aanwezig zijn, meld je dan aan via een berichtje op het forum aan mij of stuur mij een mailtje info@texeltropics.nl. Je krijgt dan korting op de toegangsprijs van Meise, de prijs is in 2015 7 euro maar bij aanmelding 5 euro.
Tevens ben ik nog op zoek naar standhouders die willen verkopen. Er zijn al diverse aanmeldingen maar er is ruimte genoeg. Voor info en aanmelden mailen naar info@texeltropics.nl.
Ik hou iedereen via deze topic op de hoogte van de lezingen en standhouders die deelnemen.