Opmerkelijk bericht

Plaats hier de felicitaties aan de jarige Palmvrienden of maak een praatje over andere zaken dan exotische planten.

Opmerkelijk bericht

Berichtdoor draco op 22 okt 2014 10:36

In het lokale suffertje las ik in het weekverslag van de politie het volgende: "Bij toeval werden in een woning aan de Pauwoog twee hennepplanten aangetroffen. De politie nam de planten in beslag en vernietigde ze".
Ik heb hier in de tuin ook wel eens Cannabis sativa aangetroffen, opgekomen waarschijnlijk uit het zaad voor de tuinvogels. Ik vond het een mooie exotisch aandoende plant en dacht er niet aan dat ik wellicht in overtreding was :oops: Het is toch maar goed dat er politie is :mrgreen:
"Alleen mensen die kunnen twijfelen zijn in staat hun wereldbeeld bloot te stellen aan nieuwe feiten en inzichten"
draco

708 bedankjes

Re: Opmerkelijk bericht

Berichtdoor jos944 op 22 okt 2014 10:56

Met Palmen in je tuin ben je elke dag een beetje op vakantie.

Jos en Saskia tuintje
viewtopic.php?f=49&t=11940
jos944

135 bedankjes

Berichtdoor JmC4c op 22 okt 2014 14:22

Heb ik vorig jaar ook gehad. :tong:
Wel geen politie
JmC4c
Bedrijven

502 bedankjes

Berichtdoor s.janssen op 22 okt 2014 23:39

Cannabis satica hollandica :)

Hennepzaad helpt bij vogels het opwekken van van de paringsdrift. Dit zaad is natuurlijk heel anders dan hennep (wiet) wat ze gebruiken om te roken, dit is niet te vergelijken met elkaar. Ze gebruiken het o,a voor het maken van touw maar of als bodemmateriaal voor kleine huisdieren.

Ach, hier staan ze ook wel is in de tuin, soms meer dan 5 planten, moet kunnen ;)
Vroeger zag je cannabis veel aangeplante cannabis planten in tuinen, het was echt een bekende exotische plant. Dat is nu wel anders.

Sorry, maar ik moest hem er even bij zetten ;)
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
s.janssen

284 bedankjes

Keer terug naar Felicitaties en gebabbel